//
کدخبر: ۳۶۴۹۹۵ //
حضور همزمان محبی و قایدی؟

ترکیب احتمالی استقلال برابر مس کرمان

این احتمال وجود دارد که ریکاردو ساپینتو تیمش را با تغییر سیستم نسبت به دیدارهای قبل وارد زمین مسابقه کند

ترکیب احتمالی استقلال برابر مس کرمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از برد پر گل در انزلی، حالا شاگردان ریکاردو ساپینتو به دنبال دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر هستند. آبی ها امروز از حمایت هواداران خود بهره می برند و مهمترین نکته، حضور بانوان در استادیوم آزادی است که می تواند باعث افزایش انگیزه بازیکنان استقلال شود.

در بازی قبل و در تقابل با ملوان، ساپینتو ابتدا تیمش را با سیستم 3 دفاعه وارد زمین کرد اما در نیمه دوم و با تغییراتی که صورت گرفته، آرایش تیم به سیستم 4 دفاعه عوض شد که همین مسئله باعث پیروزی پر گل آبی ها در پایان بازی شد. حالا نیز به نظر می رسد سرمربی پرتغالی با همین سیستم تیمش را به دیدار با مس بفرستد.

* با وجود اینکه حسینی در دو دیدار گذشته موفق به ثبت کلین شیت نشده است، اما به نظر می رسد ساپینتو تصمیمی برای تغییر در یکی از حساس ترین پست های ترکیب تیمش نداشته باشد. در جدال امروز با مس، حسینی باز هم گلر آبی ها خواهد بود.

* در صورت بازگشت تیم به سیستم 4 دفاعه، امروز رافائل سیلوا و عارف غلامی در کنار یکدیگر وظیفه مقابله با مهاجمان حریف را خواهند داشت. حسین مرادمند نیز به مرز آمادگی رسیده و این دو بازیکن به خوبی می دانند هر گونه لغزش در درون زمین، باعث تغییرات در خط دفاعی تیم خواهد شد.

* نمایش خوب ابوالفضل جلالی در دیدار برابر ملوان باعث می شود که او جای سلمانی را در سمت چپ خط دفاعی بگیرد. جلالی در انزلی عملکرد رضایت بخشی داشت و این مسئله ضامن بازگشت او به ترکیب اصلی است. حردانی همچنان در سمت راست بدون رقیب است و ساپینتو در بازی با مس نیز روی توانایی های او حساب باز کرده است.

* با توجه به مصدومیت زبیر نیک نفس و دوری او از تمرینات گروهی، ساپینتو ترجیح می دهد در دیدار امروز از روزبه چشمی در خط میانی استفاده کند. او در کنار مهدی پوری بازی می کند که با یک گل و یک پاس گل در برابر ملوان، جزو بهترین بازیکنان هفته بود. همچنین آرش رضاوند بازیکنی است که قرار است یک خط جلوتر انجام وظیفه کند. این بازیکن در دیدار قبلی با ورود به زمین، معادلات را در خط میانی به سود استقلال تغییر داد و امروز نیز انگیزه های بالایی برای درخشش دارد.

* دو استراتژی برای دیدار امروز پیش روی ساپینتو قرار دارد. او می تواند از محمد محبی در خط حمله استفاده کند. کاری که برای دقایقی در دیدار با ملوان انجام داد. در این صورت، یامگا در سمت راست و مهدی قایدی نیز در سمت چپ بازی خواهند کرد. استراتژی دو نیز حضور ثابت محبی و یامگا در دو پست وینگر چپ و راست است تا سجاد شهباززاده در نوک خط حمله بازی کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر مس کرمان:

حسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – کوین یامگا – مهدی قایدی – محمد محبی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان