//
کدخبر: ۳۶۴۹۴۶ //
هفته سوم رقابت های لیگ برتر

ذوب آهن- مس رفسنجان؛ جدال نفس‌گیر برای کسب اولین پیروزی/ هر دو تیم برای پیروزی می‌جنگند

تیم های ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فردا به مصاف هم می روند.

ذوب آهن- مس رفسنجان؛ جدال نفس‌گیر برای کسب اولین پیروزی/ هر دو تیم برای پیروزی می‌جنگند
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و مس رفسنجان در اصفهان به مصاف هم می روند تا شاید اولین پیروزی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر  را بدست بیاورند.

شاگردان مهدی تارتار از دو بازی گذشته خود دارای دو تساوی در برابر تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز می‌باشند که می‌تواند یک نتیجه خوب برای آنها باشد چرا که متوقف کردن شاگردان یحیی گل محمدی که کلکسیونی از ستارگان دور هم جمع شده‌اند کار ساده‌ای نیست و هم چنین آنها در دومین بازی در تبریز توانستند تراکتور را متوقف نمایند تا در دوبازی اول دو تساوی ارزشمند را کسب کرده باشند.

 ذوب آهن با کسب این دو امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و با توجه به میزبانی فردا، تمامی تلاش خود را خواهد داشت که سه امتیاز دیدار با مس رفسنجان را  کسب نماید تا ضمن رسیدن به اولین پیروزی خود در این فصل،  شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر نماید.

WhatsApp Image 2022-08-24 at 10.42.42 PM

 اما در آن سوی میدان محمد ربیعی و شاگردانش قرار دارند، تیمی که در طی دو فصل گذشته توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد و از همه مهم‌تر ثباتی است که در مجموعه مدیریتی و کادر فنی این تیم وجود داشته تا آنها نهایت هماهنگی را داشته باشند.

 مس رفسنجان هم چون ذوب آهن اصفهان در دوبازی اول خود دارای دو تساوی می‌باشد. آنها در دیدار اول برابر نساجی مازندران به تساوی رسیدند و در دومین بازی خود برابر گل گهر سیرجان به یک تساوی دیگر رسیدند تا با کسب دو امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کنند.

 ربیعی و شاگردانش خوب می‌دانند بازی برابر ذوب آهن می‌تواند سکوی پرتاب آنها به رده‌های بالاتر درجدول رده بندی باشد و به همین خاطر علی رغم این که مهمان در این باز می باشند، اما تمامی تلاش خود را خواهند داشت که اولین پیروزی در این فصل را کسب نمایند.

دیدار ای دو تیم فردا پنجشنبه سوم شهریوماه راس ساعت 19 برگزار خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان