//
کدخبر: ۳۶۴۷۴ //
مهره به مهره با استقلال لیگ هفدهم؛

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند

آبى های پایتخت عملکرد مناسبی در فصل نقل و انتقالات داشتند و بازیکنان مدنظر منصوریان را جذب کردند.

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

آبى پوشان پایتخت با جذب بیت سعید ،سجاد شهباززاده ،داریوش شجاعیان ،پژمان منتظرى و همچنین ٤٤ بازیکن جوان به نام هاى قائدى،حیدرى ،نجفى ،خادم پور و تمدید قرارداد ابراهیمى ،نورافکن،چشمى،مجید حسینى ،پادوانى و جابر انصارى تا حدودى لیست بزرگسالان خود را برای فصل هفدهم تکمیل کردند.

در حال حاضر استقلالى ها سه سهمیه لیگ برتر و سه سهمیه بالاى ٢١ سال جاى خالى دارند و در حال حاضر آنها به دنبال جذب دو دفاع و تکمیل لیست نهایى خود هستند.

به این ترتیب در حال حاضر بحث حضور جبارى ،رضاییان و جذب ٢ بازیکن جدید و حتى تمدید قرارداد چند بازیکن از جمله رابسون ،حق دوست ،برزاى و یعقوب کریمى در دستور کار آبى ها قرار دارد و به زودى تکلیف این بازیکنان برای پیوستن به استقلال مشخص می شود.

کاوه رضایى مهاجم گلزن آبى ها هم به طور رسمی از جمع آبى پوشان پایتخت جدا شد و به یک تیم بلژیکى پیوست. البته منصوریان با توجه به جدایى این بازیکن ، خط حمله خود را با حضور شهباززاده و بیت سعید پر کرد.

در هر صورت مسئولان استقلال شاکله اصلی تیم خود را برای فصل آینده حفظ کردند و به جز چند خروجی تیم از جمله یزدانى ،سیار و کنعانى زادگان تا حدودى ترکیب فصل گذشته خود را دست نزدند.

البته در این میان باید منتظر ماند تا دید تکلیف جذب سایر بازیکنان و تمدید قرارداد هاى بازیکنان باقى مانده در آینده به چه صورت خواهد بود.

ترکیب استقلال را نسبت به فصل گذشته در همه پستها مورد بررسی قرار دادیم که به این شرح است:

دروازه بان ها مثل فصل قبل

استقلال فصل شانزدهم را با حضور حسینى دروازه بان جوان تیم آغاز کرد و رحمتى، دروازه بان با تجربه تیم، در دیدار هاى بعدى فصل را ادامه داد. در هر صورت منصوریان براى فصل آتى در ترکیب دروازه بانان تیمش تغییرى انجام نداد و با همان تعداد نفرات لیگ هفدهم را شروع مى کند

البته در این میان حسینى در نظر داشت به دلیل نیمکت نشینى راهى تیم دیگری شود که منصوریان با این موضوع مخالفت کرد و به این دروازه بان اعلام کرد به حضور او نیاز دارد.

خط دفاع ترمیم شده

آبى پوشان پایتخت با وجود عملکرد خوب رابسون ،پادوانى ،زکى پور و دیگر مدافعان فصل گذشته کمبودهایی در خط دفاع خود داشتند.

با این وجود مدیران استقلال با جذب منتظرى و یکی دو مدافع جوان خیال منصوریان را برای خط دفاع تا حدودی راحت کرده اند.

استقلال همچنین با حضور خسرو حیدرى و با تمدید قرارداد وریا غفورى نیز خط دفاع خود را تا حدى تضمین کرده است.

ضمن اینکه هنوز زمزمه هایی مبنی بر حضور رامین رضاییان درجمع آبی ها به گوش می رسد.

خریدهای گران قیمت، منجی منصوریان شدند/ استقلال مدل 96، پرستاره و هیجان انگیز

خط هافبک میلیاردی و جذاب

آبى پوشان پایتخت در خط هافبک بازیکنان خوبی دارند که فصل آینده هم می توانند بدرخشند. تمدید قرارداد امید ابراهیمى و امید نورافکن تنها دغدغه اصلی منصوریان در خط هافبک بود که به نوعى این مساله بر طرف شد.

جذب داریوش شجاعیان هافبک طراح گسترش فولاد که یکی از بهترین مهره هاى لیگ برترى هم به شمار می آید،  بهترین خبر براى منصوریان و استقلال بود که با وجود این بازیکن استقلالی ها در نبود ابراهیمى که در حال حاضر مصدوم است مشکلى نخواهند داشت.

همچنین حضور روزبه چشمى در لیگ هفدهم مى تواند خبر خوبى براى منصوریان باشد و به نوعى استقلال از نظر خط هافبک از هر لحاظ تامین است

فرشید باقرى نیز در این پست با قرار گرفتن در کنار دیگر هافبک ها مى تواند به مستحکم تر شدن خط میانی استقلال کمک کند.

خط حمله جدید و خطرناک

بیت سعید گلزن سابق استقلال خوزستان و سجاد شهباززاده گلزن سابق آبى هاى تهرانى و تیم نفت، می توانند خط حمله زهرداری برای استقلال در لیگ هفدهم تشکیل بدهند و سایر تیمها از حضور آنها در خط حمله آبى ها دچار وحشت خواهند شد.

همچنین حضور على قربانى ،محسن کریمى و جابر انصارى نیز در خط حمله مى تواند تیم هاى لیگ برترى را در تقابل با استقلال در فصل جدید با مشکل مواجه کند.

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان