//
کدخبر: ۳۶۴۰۱۳ //

۲۴ ساعت فشرده برای آبی ها؛ ITC می رسد؟

تیم استقلال امروز برای بازی با تیم ملوان در هفته دوم لیگ برتر راهی انزلی خواهد شد.

۲۴ ساعت فشرده برای آبی ها؛ ITC می رسد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

قرار است آبی ها فردا در استادیوم بدون تماشاگر سیروس قایقران در برابر تیم ملوان قرار بگیرند که همانند استقلال هفته نخست را با ناکامی پشت سر گذاشت. همزمان با دیدار استقلال – سپاهان در استادیوم آزادی ملوان در استادیوم پاس به مصاف پیکان رفت و با یک گل شکست خورد.

استقلال اما تلاش می کند امروز ITC محمد محبی را دریافت کند تا قادر به استفاده از این بازیکن در ترکیب در بازی با ملوان باشد. ساپینتو در مصاف با سپاهان از یامگا به عنوان وینگر راست و جعفر سلمانی در پست وینگر چپ استفاده کرد و در صورتی که ITC محمد محبی صادر شود این بازیکن در جناح چپ خط حمله برای آبی ها در بازی با ملوان به میدان خواهد آمد.

در حالی که مهدی قایدی خیلی دیرتر به اردوی آبی ها ملحق شد مجوز بازی او از سوی فدراسیون فوتبال امارات به عنوان بازیکن قرضی برای تیم استقلال صادر شد اما محمد محبی هنوز باید منتظر باشد. ساپینتو روی دریافت مجوز بازی محمد محبی تاکید دارد و به نظر می رسد باشگاه استقلال در فرصت ۲۴ ساعته تا بازی با ملوان همه تلاش خود را بکار می گیرد تا مجوز بازی این بازیکن را از فدراسیون فوتبال پرتغال اخذ کندو البته در این مسیر ساپینتو هم به باشگاه کمک خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان