//
کدخبر: ۳۶۳۶۲۸ //

ساپینتو: تکلیف این ۳ بازیکن را سریعتر روشن کنید!

استقلال در هفته دوم باید برابر ملوان در انزلی به میدان برود این در حالی است که وضعیت چند بازیکن این تیم نامشخص است.

ساپینتو: تکلیف این ۳ بازیکن را سریعتر روشن کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال درحالی دیدار ابتدایی خود در لیگ بیست‌ودوم را با شکست مقابل سپاهان پشت‌سر گذاشت که در این دیدار ساپینتو همه بازیکنانش را دراختیار نداشت تا مجبور شود با ترکیبی نصفه‌ونیمه تیمش را به میدان بفرستد. این درحالی است که یکی، دو بازیکن به‌دلیل مصدومیت و چند نفر دیگر از آنجایی که با موانع قراردادی مواجه بودند نتوانستند در این دیدار حساس و نفسگیر استقلالی‌ها را همراهی کنند.

در سمت راست زمین ساپینتو از وجود حردانی محروم ماند و در جلوی زمین نیز کاوه رضایی هنوز به‌مرز آمادگی مطلوب نرسیده تا هر دو بازیکن به این ترتیب حتی در لیست اولیه بازی نیز قرار نگیرند؛ هرچند رضایی هنوز به‌صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال به ثبت نرسانده و از این جهت هم موانعی برای همراهی رضایی در دیدار جمعه‌شب مقابل سپاهان وجود داشت.

همچنین بازیکنانی مانند محمد محبی و مهدی قایدی نیز به‌تازگی به جمع استقلالی‌ها اضافه شده و آنها هم به‌صورت طبیعی نمی‌توانستند استقلال را در دیدار هفته اول این تیم مقابل نماینده اصفهان همراهی کنند. این درحالی است که محمدحسین مرادمند هم با رفع مشکلات موجود برسر گرفتن کارت پایان‌خدمت و گرفتن این کارت دیگر منعی برای همراهی استقلالی‌ها نداشته و به‌نظر می‌رسد این بازیکن هم از هفته دوم بتواند درصورت صلاحدید کادرفنی، استقلال را مقابل ملوان در انزلی همراهی کند.

درباره آخرین وضعیت این‌دسته از بازیکنان گفتنی است به‌جز حردانی که همچنان روی مچ پای مصدوم خود کار می‌کند تا هرچه سریع‌تر مهیای حضور در میادین شود، سایر بازیکنان باید موانع اداری داخلی و بین‌المللی برای ثبت قرارداد را از سد راه بردارند تا آنها هم مانند مرادمند بتوانند کارت بازی خود را دریافت کرده تا از این جهت مشکلی برای آبی‌ها در انزلی وجود نداشته باشد.

در این خصوص اما شنیده می‌شود ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که هنوز شکست هفته اول تیمش مقابل سپاهان با هدایت مورایس را هضم نکرده به‌صورت جدی از باشگاه درخواست کرده در روزهای آینده تکلیف همه بازیکنان جدیدی را که به این تیم پیوسته‌اند روشن کنند تا دست وی برای بازی با ملوان‌انزلی حسابی پر باشد.

ساپینتو از مدیریت درخواست کرده قرارداد بازیکنانی مانند محبی، قایدی و رضایی هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود و ازسوی دیگر تلاش شود آی‌تی‌سی این‌دسته از بازیکنان نیز هرچه سریع‌تر صادر شود تا او با خیال راحت تاکتیک‌های مختلف را با حضور همه بازیکنانش در فرصت مناسبی قبل از دیدار با ملوان مرور کند.

همچنین سرمربی پرتغالی به پزشکان تیمش توصیه کرده بهترین شرایط را برای بهبود وضعیت حردانی به‌کار بگیرند و ازسوی دیگر نیز به کادر بدنسازی دستور داده در یک‌هفته باقی‌مانده تا دیدار با ملوان، همگی بازیکنان جدید این تیم را به فرم مطلوبی برسانند.

استقلال در دیدار هفته دوم خود مقابل ملوان پنجشنبه آینده در انزلی به میدان می‌رود و این درحالی است که اگر همگی بازیکنان اشاره‌شده برای این دیدار آماده و مهیا شوند به‌طور حتم شاهد تغییرات زیادی در ترکیب استقلال در قیاس با دیدار هفته اول این تیم مقابل سپاهان خواهیم بود. استقلال در فاز دفاعی و در سمت راست زمین در این دیدار با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که به‌نظر می‌رسد با آماده شدن بازیکنانی مانند مرادمند و حردانی، این دو به‌سرعت به ترکیب تزریق شوند؛ هرچند پیش‌بینی تغییرات در فاز هجومی این تیم هم با توجه به عدم موفقیت شهباززاده در خط‌حمله استقلال در بازی با ملوان اصلا کار سختی نخواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان