//
کدخبر: ۳۶۳۳۶۰ //

گالتیه، ایکاردی را از ماندن در پاری‌سن‌ژرمن ناامید کرد

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن ستاره آرژانتینی این تیم را از ادامه دوران بازی‌اش در پایتخت فرانسه مأیوس کرد.

گالتیه، ایکاردی را از ماندن در پاری‌سن‌ژرمن ناامید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

جدایی مائورو ایکاردی از پاری‌سن‌ژرمن با اظهارنظر جدید سرمربی این تیم، کریستوف گالتیه درباره آینده بازیکن آرژانتینی تقریباً قطعی شد.

گالتیه اعلام کرد که مهاجم 28 ساله سابق اینتر که دو سال پیش به پاریسی‌ها ملحق شد جایی در برنامه‌های تاکتیکی او ندارد و به نفع خودش است که در تیمی دیگر به دنبال فرصت بازی باشد.

سرمربی پاریسی‌ها در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر مون‌پولیه در پاسخ به سؤالی درباره آینده مائورو ایکاردی و شایعه جدایی این بازیکن گفت: باشگاه و مائورو در تلاش هستند تا بهترین راه حل ممکن را پیدا کنند. ایکاردی فرصت کمی برای بازی داشته و به نظر من بهترین گزینه برای او این است که فوتبالش را در تیمی دیگر برایش مناسب‌تر است، ادامه دهد.

ایکاردی فصل گذشته به دلیل حواشی مربوط به زندگی شخصی‌اش چند جلسه تمرینی و بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد و به نظر می‌رسد این موضوع نیز در تصمیم باشگاه و کادر فنی برای کنار گذاشته او از برنامه‌های تاکتیکی تیم تأثیرگذار بوده هرچند او اخیراً در شبکه‌های اجتماعی این موضوع را منکر شد و پاسخی شدید‌اللحن به رسانه‌ها داد.

‌پاری‌سن‌ژرمن تا نزدیک به 20 روز دیگر فرصت دارد راهی برای انتقال ایکاردی پیدا کند وگرنه او یک سال دیگر هم در نقش یک نیمکت‌نشین به حضورش در پارک‌دو‌پرنس ادامه خواهد داد.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان