//
کدخبر: ۳۶۳۲۸۵ //

حسینی: با توجه به بودجه باشگاه سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که به ما کمک کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش بازی سختی برابر ملوان خواهد داشت.


حسینی: با توجه به بودجه باشگاه سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که به ما کمک کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی به مصاف ملوان می‌رود. مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: در دوره آماده سازی سعی کردیم تمرینات خوبی انجام بدهیم. ان‌شاءالله فردا با آمادگی خوبی برابر ملوان حاضر بشویم.

وی افزود: سعی کردیم بازیکنان خودمان را نگه داریم و به هر شکل با توجه به بودجه باشگاه سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که به ما کمک کنند.

او همچنین گفت: بازی اول است و ما سعی کردیم خودمان را برای بازی آماده کنیم. امیدوارم بازیکنان ما فردا شرایط خوبی داشته باشیم.

وی درباره تغییرات مدیریتی پیکان هم گفت: وارد این مسائل نمی‌شوم و سعی می‌کنیم کار فنی خودمان را انجام بدهیم.

حسینی درباره بازی دادن به بازیکنان جوان در پیکان هم گفت: باشگاهی مثل پیکان شرایط بودجه‌ای دارد که نمی‌توانیم دنبال بازیکنان گران باشیم. یا باید بازیکن جوان می‌گرفتیم و یا بازیکنان مسن که قیمت پایینی داشته باشیم. ما سعی کردیم به بازیکنان جوان اعتماد کنیم. امسال بازیکنان و مربیان خارجی زیادی آمدند و فوتبال ما نسبت به قبل گران شده است.

او درباره تیم فوتبال ملوان هم گفت: این تیم با ریشه و خوب است. بالا آمدن تیم از لیگ یک واقعا سخت است و برای ما هم بازی سخت خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان