//
کدخبر: ۳۶۳۱۶۸ //

توافق دیپای با یووه؛ جدایی از بارسا قطعی است

یوونتوس از طریق وب‌سایت این باشگاه اعلام کرد ممفیس دیپای، ستاره بارسلونا، آماده است با پیشنهاد بیانکونری موافقت کرده و راهی تورین شود.

توافق دیپای با یووه؛ جدایی از بارسا قطعی است
به گزارش فرتاک نیوز،

در طول تابستان مشخص بود که بارسلونا مصمم است با ممفیس دیپای، مهاجم هلندی این باشگاه، خداحفظی کند. این در حالی بود که دیپای اصرار داشت فوتبالش را در بارسا ادامه بدهد و تمایلی برای ترک بلوگرانا نداشت.

در روزهای اخیر اما اخباری منتشر شد که نشان می‌داد بارسلونا در آخرین تلاش‌ها برای واگذاری دیپای او را به یوونتوس پیشنهاد داده است. این باشگاه ایتالیایی دقایقی پیش از طریق وب‌سایت خود نه‌تنها این شایعات را تایید کرد بلکه از موافقت دیپای با انتقال به یوونتوس خبر داد.

ممفیس دیپای تابستان گذشته بعد از چند فصل درخشش در لیون یکی از پرخواهان‌ترین مهاجمین فوتبال اروپا بود. درحالی‌که قرارداد مهاجم هلندی با لیون تمام شده بود؛ بارسلونا و یوونتوس به دنبال جذب او بودند و در نهایت بارسا در این رقابت به پیروزی رسید.

بارسلونا اما یک سال بعد از آن روزها از نظر مالی قادر به حفظ دیپای نیست و برای ایجاد تعادل در صورت‌های مالی او را به‌عنوان بازیکن مازاد اعلام کرده و قصد فروشش را دارد. بلوگرانا با توجه به خریدهایی که در تابستان جاری داشت باید چند بازیکن را به فروش برساند.

وب‌سایت یوونتوس می‌گوید بعد از توافق شخصی بین دیپای و یوونتوس، بارسا به‌زودی قرارداد او را فسخ خواهد کرد و ستاره هلندی می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تورین شود. انتظار می‌رود پیوستن او به یوونتوس در روزهای چهارشنبه یا پنج‌شنبه رسمی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان