//
کدخبر: ۳۲۲۷۷۱ //

رئال ، بارسا و یوونتوس همچنان در فکر سوپرلیگ

رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس همچنان برای احیای طرح سوپرلیگ اروپا که چند ماه قبل با واکنش‌های تندی روبرو شد، تلاش می‌کنند.

 رئال ، بارسا و یوونتوس همچنان در فکر سوپرلیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

سه باشگاه بزرگ اروپایی با هدایت فلورنتینو پرز، خوان لاپورتا و آندره‌آ آنیلی در تلاش هستند تا برنامه‌هایی را برای بازسازی، آغاز مجدد و قرار دادن طرح سوپرلیگ در مسیر موفقیت آغاز کنند. این سه باشگاه در جلسه اتحادیه باشگاه‌های اروپا که روز دوشنبه در جنووا برگزار شد حضور نداشتند و این در حالی است که شش باشگاه بزرگ لیگ برتر که 48 ساعت پس از اعلام طرح سوپرلیگ از آن خارج شده بودند، در این جلسه هم در کنار سایر باشگاه‌ها قرار خواهند گرفتند. اتحادیه باشگاه‌های اروپایی نیز از بازگشت منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام و آرسنال استقبال خواهد کرد.

اما سان در خبری مدعی شده که یاغیان سوپرلیگ در حال کار با یک شرکت روابط عمومی به نام فلینت در لندن و بروکسل هستند تا بار دیگر طرح خود را احیا کنند. در مدارک ارائه شده از سوی فلینت آمده:« هموار کردن مسیر سوپرلیگ؛ استراتژی‌هایی برای بازسازی، آغاز مجدد و موفقیت.»

صرف نظر از میزان عصبانیتی که این طرح در چند ماه قبل به همراه داشت، فهرستی از حامیان بالقوه نیز جمع‌آوری شده است. طرح سوپرلیگ که در ماه آوریل اعلام شد، نه تنها الکساندر چفرین، رییس یوفا، بلکه تمامی دنیا را در شوک فرو برد. این اتفاق با اعتراض‌های شدید خصوصا از سوی هواداران فوتبال در انگلیس همراه شد و در نهایت این تیم‌های انگلیسی بودند که با احترام به نظر هواداران خود، در فاصله 48 ساعت پس از اعلام این طرح تصمیم به خروج از آن گرفتند. مالکانی مانند جان دبلیو هنری از لیورپول و اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد، هم از هواداران فوتبال عذرخواهی کردند. اما رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس هرگز به صورت رسمی از این طرح خارج نشدند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان