//
کدخبر: ۳۶۲۷۴۶ //

رفتار سمی باشگاه بارسلونا در خرید و فروش بازیکن

رفتار باشگاه بارسلونا در خرید و فروش بازیکن را خیلی‌ها نمی‌پسندند.

 رفتار سمی باشگاه بارسلونا در خرید و فروش بازیکن
به گزارش فرتاک نیوز،

رفتار باشگاه بارسلونا در خرید و فروش بازیکن را خیلی‌ها نمی‌پسندند. اگر دیدار بین من‌سیتی و لیورپول در کامیونیتی‌شیلد یا همان سوپرجام انگلیس را دیده باشید، احتمالا تا پایان مسابقه متوجه نشده‌اید که برناردو سیلوا در ترکیب منچستر‌سیتی حضور دارد. مدیران و سرمربی بارسا به‌حدی این بازیکن را اغوا کرده‌اند که او اصلا حواسش به فوتبال نیست. خبرنگاران نزدیک به باشگاه کاتالونی ادعا کرده‌اند که توافق شخصی با این هافبک پرتغالی صورت گرفته و بارسا قصد دارد پیشنهاد 80میلیون یورویی به‌علاوه افزونه‌ها و پاداش‌ها را به باشگاه انگلیسی ارائه دهد. گواردیولا در انتهای فصل پیش گفته بود سیلوا فروشی نیست اما انگار وقتی بارسا وارد عمل می‌شود دیگر نمی‌شود بازیکن را کنترل کرد. همین رویه در قضیه خرید بازیکنان دیگری چون عثمان دمبله، کوتینیو و لواندوفسکی پیاده شده بود. لواندوفسکی از آخرین بازی فصل پیش بوندس‌لیگا اعلام کرد می‌خواهد جدا شود و به بارسلونا برود. از همین‌رو بارسا او را وادار کرد روبه‌روی هواداران و مدیریت بایرن‌مونیخ بایستد. عثمان دمبله پیش از پیوستن به بارسلونا تمرینات دورتموند را تحریم کرده بود یا دیر سر تمرین می‌رفت یا خودش را به مصدومیت می‌زد. وضعیت کوتینیو در لیورپول هم به همین منوال بود. بارسا از یکی دو ماه پیش بازیکنان دیگری را هم وسوسه کرده و آنها را مقابل باشگاه‌شان قرار داده؛ بازیکنانی مثل مارکوس آلونسو، آسپلیکوئتا و ژول کنده که آخری به تازگی راهی بارسا شده است. ژول کنده و رافینیا بازیکنانی بودند که باشگاه سه‌ویا و لیدزیونایتد بر سر آنها با چلسی به توافق رسیده بودند. تا اینکه مذاکرات پنهانی بارسایی‌ها با این دو بازیکن آغاز شد و کاتالون‌ها موفق شدند رأی این دو بازیکن را بزنند. بارسا چه در دوره بارتومئو و چه در دوره دوم لاپورتا از این رفتارها کم نداشته است. بارسایی‌ها در زمینه هایجک سوابق دیگری دارند که از آن جمله قاپیدن مالکوم از چنگ آاس‌رم بود. مدیران بارسا ترسی از مذاکرات پنهانی با بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر ندارند.

با همه اینها هم‌اکنون هنوز بازیکنان جدید حق حضور در لالیگا را ندارند چون از نظر لالیگا هنوز در دستمزدهای پرداختی این باشگاه به بازیکنان تعادل ایجاد نشده است. لاپورتا چند روز پیش گفته بود باشگاهش 40درصد بیش از سایرین به بازیکنان حقوق می‌دهد و این رویه باید اصلاح شود. لاپورتا مدتی است فرنکی دی‌یونگ را تحت فشار گذاشته تا به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت بدهد تا هم پول خرید برناردو سیلوا جور شود، هم برای این هافبک پرتغالی جای خالی در ترکیب به‌وجود آید. بارسا به دی‌یونگ نزدیک 20میلیون یورو حقوق هم بدهکار است و به او گفته شده اگر می‌خواهد بماند باید قرارداد جدید ببندد و 40درصد از دستمزدش را کم کند و از همه مهم‌تر به‌عنوان مدافع وسط ذخیره فصل را ادامه دهد.

بارسا با اشتهای سیری‌ناپذیر لاپورتا، ماتئو آله‌مانی و ژاوی هر بازیکنی را که می‌بیند می‌خرد. هم‌اکنون 8مهاجم بزرگ، 9هافبک، 10مدافع و 3‌دروازه‌بان در تیم حضور دارند و این جدا از بازیکنانی است که به‌نوبت از لاماسیا به اردوها اضافه می‌شوند.

مدتی است وسوسه کردن مارکوس آلونسو هم که ریشه‌ای رئالی دارد، آغاز شده. بارسا می‌خواهد از طریق جذب این مدافع چپ یک ضربه دیگر هم به چلسی در نقل‌و انتقالات بزند. خاوی گالان، الکس مورنو و سرخیو رگیلون (مدافع سابق رئال و بازیکن مازاد فعلی تاتنهام) درصورت عقد قرارداد با مارکوس آلونسو، گزینه‌های جانشین بارسلونا هستند. برای پست ذخیره جوردی آلبا بازیکنی به نام بالده هم در اردو حضور دارد که مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.

اسپورت، چاپ کاتالونیا گزارش داد که از روز دوشنبه (امروز) آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو فشار آوردن به چلسی را آغاز خواهند کرد. ژاوی به آنها اطمینان داده که تمام تلاش خود را برای به‌دست آوردن آنها انجام خواهند داد.

بارسلونا از اینیگو مارتینس خواسته تا پایان قراردادش بماند و به او اطمینان داد که تابستان آینده او بازیکن جدید بارسلونا خواهد بود. مدافع بیلبائو از همین حالا حواسش به ترکیب بارسلونا در فصل آینده است. او هم احتمالا دیگر بازیکن سابق در بیلبائو نخواهد شد.

جدا از اینها  لاپورتا و ژاوی می‌خواهند مسی را در سال 2023برگردانند. مسی بعد از جام جهانی تصمیمش را می‌گیرد.

 امسال تا این لحظه بارسا 150میلیون یورو به‌علاوه 25میلیون متغیر برای خرید بازیکن هزینه کرده و هنوز خریدها تمام نشده. برای آلونسو یا یک مدافع چپ دیگر و همچنین برناردو باید پول خرج شود. این در حالی است که بازیکنانی مثل آسپلیکوئتا، کسیه و کریستنسن رایگان به این تیم آمده‌اند.

باشگاه سعی دارد چند بازیکن را بفروشد. اومتیتی از ترکیه پیشنهاد دارد اما کسی نمی‌تواند دستمزد 16میلیونی‌اش را بپردازد. بارسا فعلا با توافق دوجانبه به فسخ قرارداد مارتین بریتویت نزدیک است. اما یک فروش قطعی صورت گرفته و اسکار مینگسا که از محصولات لاماسیا بود پذیرفت بارسا را به مقصد سلتاویگو ترک کند. این انتقال 4میلیون یورو درآمد برای بارسلونا در پی داشت. او در ۶۶‌بازی با لباس بارسا، ۲‌گل و ۵‌پاس گل را به ثبت رساند.

ژاوی، پیانیچ را بیشتر از نیکو قبول دارد اما دستمزد بالای پیانیچ مانع بزرگی است. این بازیکن پس از حضور قرضی در ترکیه، اکنون بازیکن بارساست اما تلاش‌هایی برای بیرون کردن او صورت گرفته تا از شر دستمزد 12میلیون یورویی‌اش خلاص شوند. پیشنهادهایی از باشگاه‌های عربی آمده اما هافبک بوسنیایی می‌خواهد بماند یا به تیمی بزرگ در ایتالیا برود. او هم ازجمله بازیکنانی است که بارسا او را تحت فشار قرار داد تا رضایت یوونتوس را جلب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان