//
کدخبر: ۳۶۲۵۲۵ //

اولتیماتوم بارسا به ستاره هلندی؛ یکی از این دو راه

بارسلونا از فرانکی دی یونگ خواسته یا پیشنهاد کاهش دستمزد را بپذیرد و یا به یکی از دو پیشنهاد منچستریونایتد و چلسی پاسخ مثبت دهد.

اولتیماتوم بارسا به ستاره هلندی؛ یکی از این دو راه
به گزارش فرتاک نیوز،

تکلیف آینده فرانکی دی یونگ باید به زودی روشن شود و این کار در اولویت مدیران بارسلونا قرار گرفت است. باشگاه اسپانیایی قصد دارد خریدهای جدید خود را ثبت کند و تا روشن نشدن تکلیف ستاره هلندی، این امر میسر نخواهد بود. ژاوی علاقه زیادی به دی یونگ دارد و از حفظ او در ترکیب راضی خواهد بود، اما مدیران بارسلونا به این بازیکن اعلام کردند برای ادامه حضور در نوکمپ باید دستمزد خود را کاهش دهد. در غیر این صورت دی یونگ یک مقصد را از بین منچستریونایتد و چلسی برای نهایی کردن مذاکرات انتخاب کرده و فصل بعد در لیگ برتر به میدان برود.

بارسا در هفته های گذشته مذاکرات فراوانی با دی یونگ داشته و حالا فشار روی این بازیکن در چند روز اخیر به اوج خود رسیده است. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، علاقه زیادی به دی یونگ دارد و نسبت به قبول پیشنهاد کاهش دستمزد از سوی این هافبک جوان خوشبین است. خود دی یونگ نیز در بارسلونا بسیار راحت بوده و از پروژه جدید زیر نظر ژاوی هیجان زده است. اما باشگاه قادر به پرداخت دستمزد هنگفت این بازیکن نیست و فرانکی برای ماندن باید از بخشی از حقوق خود در این باشگاه صرف نظر کند.

بارسا قیمت فروش او را 80 میلیون یورو تعیین کرده و هر دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد مشکلی با پرداخت این رقم ندارند. فصل فوتبال در اسپانیا به زودی آغاز می شود و فرانکی دی یونگ باید طی چند روز آتی تصمیم نهایی خود را به مدیران بارسلونا اعلام کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان