//
کدخبر: ۳۶۲۷۲۳ //

جورجینیو: بالاخره پنالتی را درست زدم!

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، از این که توانسته است اولین گل تیمش در فصل جدید را به ثمر برساند ابراز خوشحالی کرد.

جورجینیو: بالاخره پنالتی را درست زدم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

تک گل آبی‌های لندن در این بازی را جورجینیو در وقت‌های تلف شده نیمه اول وارد دروازه حریف کرد تا تیمش فصل 23-2022 را با پیروزی آغاز کرده باشد.

به نظر می‌رسد که جورجینیو هنوز خاطره تلخ عدم صعود تیم ملی ایتالیا یه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را فراموش نکرده است و پس از پایان بازی برابر اورتون به این موضوع اشاره کرد.

 

او پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از نظر من، 70 تا 75 درصد پنالتی موضوعی ذهنی است و بنابراین من خیلی زیاد به آن فکر می‌کنم. برای زدن پنالتی تمرین کرده بودم و خوشبختانه بالاخره موفق شدم تصمیم درستی برای زدن پنالتی بگیرم! البته که من بارها به این موضوع فکر کردم. هر بازیکنی در طول هفته نگران است و به این فکر می‌کند که دروازه‌بان حریف چه واکنشی خواهد داشت و خوشحالم که این بار تصمیم درست برای من بود.»

این بازیکن در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر دو پنالتی حساس و سرنوشت‌ساز در تقابل ایتالیا برابر سوییس را از دست داد و همین باعث شد که این تیم راهی مرحله پلی‌آف شود و در این مرحله نیز در کمال ناباوری با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی برای دومین دوره متوالی از حضور در جام جهانی محروم شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان