//
کدخبر: ۳۶۲۶۹۷ //
دبل در 45 دقیقه نخست نیمه اول؛

اینجا دیگر برای طارمی کوچک است! (عکس)

ستاره ایرانی پورتو با زدن دو گل در نیمه اول بازی امشب، توانایی‌های خود را یک‌بار دیگر به رخ کشید.

اینجا دیگر برای طارمی کوچک است! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

پورتو با درخشش مهدی طارمی، پیش از ورود به فصل جدید لیگ پرتغال از سد توندلا گذشته و فاتح سوپر جام پرتغال شد؛ ستاره ایرانی آبی و سفیدها با گلزنی در آن دیدار، سوپر جام پرتغال را هم به لیست جام‌هایی که در آنها گلزنی کرده اضافه کرد.

پورتو امشب در حضور مهدی طارمی میزبان ماریتیمو در ورزشگاه دراگائو است و خیلی زود با درخشش این بازیکن دروازه حریف را باز کرد. درخشش طارمی در طول نیمه اول تداوم داشت و او توانست دو گل از سه گل تیمش در 45 دقیقه نخست را به ثمر برساند.

تیم میهمان برخلاف پیش بینی، بازی را بهتر از حریف شروع کرد ولی روی یک توپ‌گیری در میانه‌های زمین حریف و توپی که داخل محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید، زننده گل اول، تیم میزبان بود.

مهدی طارمی در دقیقه 12 بازی روی پاس اوانیلسون در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و مثل آب خوردن با یک بغل پای دقیق، آن را وارد دروازه کرد. ستاره ایرانی پورتو با این گل به اولین گلزن پورتو در فصل جدید تبدیل شد تا مشخص شود چرا باشگاه پرتغالی نسبت به از دست دادن او تا این حد وسواس دارد.

بعد از گل دومی که اوانیسلون به ثمر رساند، طارمی یک‌بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. او با جایگیری خوب و روی ریباند، گل سوم را در دقیقه 41 به ثمر رساند تا با دبل نیمه اول بازی را به پایان برساند.

این شروع توفانی از مهدی طارمی می‌تواند کار پورتو برای حفظ او را سخت‌تر کند؛ باشگاه پرتغالی رقم 36 میلیون یورو را برای رضایت نامه این بازیکن تعیین کرده که با توجه به عملکرد و میزان آمادگی او، رقم منطقی به نظر می‌رسد. ستاره ایرانی آبی و سفیدها امشب با زدن دو گل در نیمه اول بازی با ماریتیمو هم نشان داد که مستحق رقم یاد شده است و هم لیگ پرتغال برایش کوچک به نظر می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان