//
کدخبر: ۳۶۲۶۹۶ //
گلزنی مهدی، مثل آبِ خوردن!

پورتو با گل طارمی شروع کرد (عکس)

مهدی طارمی برای زدن اولین گل فصل تنها به 12 دقیقه زمان نیاز داشت و زننده اولین گل پورتو مقابل ماریتیمو بود.

پورتو با گل طارمی شروع کرد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 پورتو با درخشش مهدی طارمی، پیش از ورود به فصل جدید لیگ پرتغال از سد توندلا گذشته و فاتح سوپر جام پرتغال شد؛ ستاره ایرانی آبی و سفیدها با گلزنی در آن دیدار، سوپر جام پرتغال را هم به لیست جام‌هایی که در آنها گلزنی کرده اضافه کرد.

پورتو امشب در حضور مهدی طارمی میزبان ماریتیمو در ورزشگاه دراگائو است و خیلی زود با درخشش این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.

تیم میهمان برخلاف پیش بینی، بازی را بهتر از حریف شروع کرد ولی روی یک توپ‌گیری در میانه‌های زمین حریف و توپی که داخل محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید، زننده گل اول، تیم میزبان بود.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در دقیقه 12 بازی روی پاس اوانیلسون در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و مثل آب خوردن با یک بغل پای دقیق، آن را وارد دروازه کرد. ستاره ایرانی پورتو با این گل به اولین گلزن پورتو در فصل جدید تبدیل شد تا مشخص شود چرا باشگاه پرتغالی نسبت به از دست دادن او تا این حد وسواس دارد.

ملی‌پوش ایرانی پورتو فصل گذشته 12 بار گل اول تیمش را به ثمر رساند و فصل جدید نیز با گلزنی او شروع شد. درخشش‌های متوالی و بی پایان طارمی که امشب هم شاهد تداوم آن هستیم، کار پورتو برای حفظ او را سخت‌تر می‌کند.

مهدی طارمی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان