//
کدخبر: ۳۶۱۶۵۷ //
سوپرجام پرتغال

درخشش ستاره ایرانی، اولین جام فصل را نصیب پورتو کرد /جشن قهرمانی با گل‌‌های طارمی

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی پرتغال در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود، اولین جام فصل را کسب کرد.

درخشش ستاره ایرانی، اولین جام فصل را نصیب پورتو کرد /جشن قهرمانی با گل‌‌های طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی سوپرجام فوتبال پرتغال، بامداد امروز (یکشنبه) در ورزشگاه مونیسیپال ده‌آویرو میان تیم‌های پورتو به‌عنوان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی و توندلا نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی برگزار شد که این بازی را پورتو با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو که از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت، در این بازی گل‌های اول و سوم تیمش را در دقایق 30 و 82 به ثمر رساند. اوانیلسون نیز در دقیقه 33 دیگر گل آبی‌وسفیدپوشان دراگائو را زد. طارمی در دقیقه 87 زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به گابریل ورون داد.

با این نتیجه پورتو که دو ماه قبل نیز با دبل طارمی موفق شده بود توندلا را با سه گل در فینال جام حذفی پرتغال شکست دهد، برای بیست‌و‌سومین بار قهرمان سوپرجام پرتغال شد و جایگاهش را در فهرست پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت بیش از پیش مستحکم کرد. دومین تیم پرافتخار سوپرجام پرتغال که فصل گذشته نیز فاتح این رقابت‌ها شد، اسپورتینگ لیسبون با 9 قهرمانی است.

پورتو آخرین بار سال 2020 موفق به فتح سوپرجام پرتغال شده بود و امسال در سی‌و‌دومین حضورش در این بازی، دوباره طعم قهرمانی را چشید.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان