//
کدخبر: ۳۶۲۶۳۵ //

پاسخ سازمان لیگ به استعلام در مورد سیدجلال

سیدجلال حسینی به زودی در کلاسهای مربیگری C آسیا شرکت خواهد کرد.

پاسخ سازمان لیگ به استعلام در مورد سیدجلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدجلال در حالی از فوتبال خداحافظی کرد که بسیاری تصور می‌کردند قرار است یک سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند و یا حتی در غیراینصورت به تیمی نظیر ملوان برود.

اما او با قبول پیشنهاد یحیی گل‌محمدی، پس از بازنشستگی به کادرفنی پرسپولیس ملحق شد تا در قامت مربی حضورش در پرسپولیس را ادامه دهد. ولی برای نشستن روی نیمکت، سیدجلال با مشکلاتی مواجه است که باید آنها را حل کند.

حسینی باتوجه به حضور در تیم ملی، مدرک D مربیگری را دریافت کرد اما این مدرک برای نشستن او روی نیمکت کافی نیست. سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ می‌گوید: «سیدجلال حسینی یا هر فرد دیگری برای نشستن روی نیمکت نیاز به کارت بازیکن یا مربی دارد.» احراز صلاحیت برای این آیدی کارت از طریق کمیته نقل و انتقالات صورت می‌گیرد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که برای نشستن روی نیمکت به مدرک مربیگری B نیاز است و سیدجلال برای آیدی کارت با مشکل مواجه خواهد شد.

او از هفته آینده در کلاسهای مربیگری C آسیا شرکت خواهد کرد و به زودی این مدرک را دریافت می‌کند اما برای گرفتن مدرک بعدی نیاز به یک سال زمان دارد.

سیدجلال حسینی

با این حال باشگاه پرسپولیس می‌تواند نام سیدجلال را به عنوان یکی از عوامل تیم رد کند و به این شکل از سازمان لیگ برای او آیدی کارت بگیرد که البته این موضوع هم دشواری خاص خود را دارد. راه دیگر استفاده از سیدجلال در فهرست بازیکنان تیم است که این موضوع هم منوط به نظر یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

در نهایت باید دید آیا سیدجلال می‌تواند در بازی هفته اول برابر ذوب آهن روی نیمکت بنشیند یا خیر؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان