//
کدخبر: ۳۶۲۴۰۴ //

یحیی چشم انتظار مهاجم خارجی است (عکس)

در حالی‌که یک هفته تا آغاز لیگ برتر مانده، پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی خود را نشناخته است.

یحیی چشم انتظار مهاجم خارجی است (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی‌که از ابتدای نقل و انتقالات مشخص بود که پرسپولیس نیاز جدی به مهاجم دارد، سرخ‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند این نیاز را برطرف کنند.

از صفحات هواداری داخلی تا خبرگزاری‌ها و حتی خبرنگاران خارجی، هر روز گزینه‌های زیادی به پرسپولیس لینک می‌شود که گاه‌ و بیگاه مورد تایید یا تکذیب مدیران پرسپولیس هم قرار می‌گیرند اما هنوز هیچ خبری از ورود مهاجم خارجی به ایران نیست.

پس از اینکه انتقال یوسف العربی -همانطور که انتظار می‌رفت- در حد یک شوخی اینستاگرامی باقی ماند، حالا لوکادیا از سوی یک خبرنگار اسپانیایی به پرسپولیس لینک شده و حالا باید دید ماجرای او به کجا می‌رسد؛ امضای قرارداد یا داستان تکراری کارشکنی، ورود ایجنت‌ها و... برای توجیه منتفی‌شدن انتقال.

یحیی گل محمدی

به هر حال اکنون رضا درویش به تمام کارمندان باشگاه اعلام کرده که نباید جزئیاتی از مذاکره به بیرون درز کند و خود او رهبری مذاکره را برعهده گرفته است؛ مذاکراتی که اگر به نتیجه نرسد، احتمالا واکنش شدیدتر یحیی را به دنبال خواهد داشت.

پرسپولیس اگرچه مهدی عبدی و حامد پاکدل را به همراه شرزود تمیروف در اختیار دارد اما به نظر می‌رسد این ترکیب پرستاره، یک مهاجم تمام کننده کم داشته باشد؛ مهاجمی که اگر خریداری شود، کارنامه رضا درویش و همکارانش را مثبت جلوه خواهد داد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان