//
کدخبر: ۳۶۲۳۷۵ //

پیام بارسا به سیتی؛ برای برناردو پیشنهاد رسمی می‌دهیم

یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید برناردو سیلوا به این باشگاه پیشنهادی رسمی خواهد داد.

پیام بارسا به سیتی؛ برای برناردو پیشنهاد رسمی می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه تلویزیونی CBS ادعا کرد از منابع خود دریافته است که باشگاه بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده همچنان خواهان جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی این تیم، بوده و پیش از آنکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بسته شود پیشنهادی رسمی برای خرید او به این باشگاه انگلیسی ارسال خواهد کرد.

برناردو سیلوا شخصا خواهان انتقال به بارسلونا است و چندی پیش این خواسته خود را به منچسترسیتی اطلاع داده بود.

علاوه بر این خوان لاپورتا، رئیس بارسا، چند روز پیش در گفتگویی با شبکه CBS در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال برناردو با اینکه از پاسخ صریح طفره رفت ولی با اشاره به اینکه ستاره پرتغالی بازیکن بسیار خوبی است نشان داد باشگاه کاتالان به جذب او بی‌علاقه نیست.

رئیس بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره برناردو سیلوا گفت:" او بازیکن خیلی خوبی است. با اینحال برناردو بازیکن منچسترسیتی است و نمی‌خواهم به این باشگاه بی‌احترامی کنم. من در سیتی دوستانی مثل پپ گواردیولا، چیکی بگیریستاین و خلدون المبارک دارم".

بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال درخشان ظاهر شده و چندین خرید بزرگ و پر سر و صدا داشته است. ستاره‌هایی مثل رافینیا، رابرت لواندفوسکی و ژول کنده از جمله خریدهای بزرگ باشگاه کاتالان هستند. باید دید آیا بارسا می‌تواند تابستان پر ماجرای خود را با خرید برناردو سیلوا از منچسترسیتی کامل کند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان