//
کدخبر: ۳۶۲۲۳۲ //

ادامه کتک‌کاری مربیان و بازیکنان در لیگ برتر بیست و دوم!

اعضای برخی تیم های لیگ برتری هنوز لیگ شروع نشده درگیری به وجود آورده‌اند تا جایی که به نظر می‌رسد لیگ برتر آبستن حواشی زیادی خواهد بود.

ادامه کتک‌کاری مربیان و بازیکنان در لیگ برتر بیست و دوم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 اعضای تیم آلومینیوم اراک در بازی دوستانه با تیم مس کرمان درگیر شدند. از طرفی ساکت الهامی در اردوی ترکیه با تیم نساجی و حمید مطهری زد و خورد کرد. این در حالی است که در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تیم آلومینیوم میزبان هوادار است. حساسیت این بازی به اختلاف بین نیمکت آلومینیوم و ساکت الهامی برمی‌گردد. درگیری‌های اخیر نشان می‌دهد این مربیان هیچکدام از نظر روحی نتوانستند به خود مسلط باشند و همچنان همه آنها مترصد درگیری هستند. از طرفی الهامی و نیمکت تیم آلومینیوم از فصل قبل در جام‌حذفی و لیگ با هم مشکل داشتند و در مقطعی حسابی از خجالت هم در آمدند. از این رو و با توجه به شرایطی که از آنها دیدیم بازی هفته اول می‌تواند آبستن اختالافاتی بوده و بار دیگر درگیری بوجود آورد.

الهامی در اردوی ترکیه نشان داد همچنان از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و بر اعصاب خود مسلط نیست. نیمکت تیم آلومینیوم هم در این هفته و در یک بازی تدارکاتی آنچنان با حریف مسی درگیر شدند که بازی نیمه کاره رها شد. این حواشی و اتفاقات در اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه رخ داده است و قطعا در بازی‌های رسمی با توجه به فشار موجود حساسیت بالاتر و مربیان و بازیکنان تحت فشار هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان