//
کدخبر: ۳۶۲۲۱۷ //

شکار جدید مورینیو؛ مهاجم ایتالیایی در راه رم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، به دنبال جذب آندره‌آ بلوتی، مهاجم ایتالیایی و سابق باشگاه تورینو در فصل تابستان امسال است.

شکار جدید مورینیو؛ مهاجم ایتالیایی در راه رم
به گزارش فرتاک نیوز،

جالوروسی در فصل تابستان امسال بسیار خوب عمل کرده و هواداران این تیم امیدوار به بازگشت رم به لیگ قهرمانان هستند. بعد از جذب ستاره ای مانند پائولو دیبالا، حالا مورینیو به دنبال تقویت خط حمله و یافتن زوجی مناسب برای تامی آبراهام، مهاجم جوان و انگلیسی تیم خود است. آندره‌آ بلوتی، کاپیتان سابق تورینو، در ماه ژوئن قرارداد خود را بعد از سپری کردن سال هایی درخشان با این باشگاه فسخ کرد و حالا این مهاجم باتجربه به دنبال انتقال به یک باشگاه جدید است.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد ژوزه مورینیو در سال های اخیر همیشه طرفدار آندره‌آ بلوتی بوده و حالا قصد دارد این بازیکن آزاد را در فصل تابستان به خدمت بگیرد. مورینیو حتی در زمان حضور روی نیمکت تاتنهام نیز سعی کرد این مهاجم ایتالیایی را جذب کند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او در تورینو ماندنی شد. همچنین در تابستان سال گذشته و در هنگام اولین روزهای حضور روی نیمکت جالوروسی نیز مورینیو خواهان اضافه شدن آندره‌آ بلوتی به ترکیب تیمش بود و حالا او در سومین اقدام امیدوار به رقم خوردن این انتقال است.

خود بلوتی نیز علاقمند به پوشیدن لباس جالوروسی برای فصل آینده است و احتمالا این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. بدین ترتیب به نظر می رسد جورجینیو واینالدوم از پاری سن ژرمن و آندره‌آ بلوتی، دو خرید نهایی رم در این تابستان پرماجرا خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان