//
کدخبر: ۳۵۰۲۳۳ //

پیام مورینیو برای آنچلوتی: بیا هر دو قهرمان شویم!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پیامی جالب برای کارلو آنچلوتی و رئال مادرید ارسال کرد.

پیام مورینیو برای آنچلوتی: بیا هر دو قهرمان شویم!
به گزارش فرتاک نیوز،

رم شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا میزبان لسترسیتی بود و موفق شد با تک گل تامی آبراهام به پیروزی برسد.

این تیم در بازی رفت در زمین لسترسیتی به تساوی 1-1 رسید و به این ترتیب با توجه به پیروزی در بازی برگشت توانست مجوز صعود به فینال لیگ کنفرانس اروپا را دریافت کند.

رم حالا باید برای برگزار دیدار فینال در تاریخ 25 می (چهارم خرداد) در شهر تیرانا، پایتخت آلبانی، به مصاف فاینورد بروند. این اولین فینال اروپایی باشگاه رم پس از سال 1991 به حساب می‌آید و آنها امیدوار هستند که بتوانند اولین جام قهرمانی را نیز پس از سال‌ها در این بازی به دست بیاورند.

مورینیو با صعود به این فینال، به اولین مربی تاریخ فوتبال اروپا تبدیل شده که توانسته به هر سه فینال رقابت‌های باشگاهی این قاره شامل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس راه پیدا کند.

این در حالی است که رئال مادرید، باشگاه سابق مورینیو، نیز با پیروزی برابر منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق شد به دیدار فینال این رقابت‌ها صعود کند و سه روز پس از فینال رم برابر فاینورد باید در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف لیورپول برود و امیدوار است که بتواند برای چهاردهمین بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

این مربی پرتغالی پس از سوت پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« اگر اجازه دهید می‌خواهم پیامی برای مربی‌ای بفرستم که دوست من است. کارلتوی بزرگ! بیا هر دو برویم و در این فینال‌ها برنده شویم!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان