//
کدخبر: ۳۶۱۸۰۲ //

دوست سادیو مانه هم بایرنی شد

دِزیر سگبه، دوست صمیمی سادیو مانه، امروز با امضای قراردادی رسمی بازیکن باشگاه بایرن مونیخ شد. او در تیم دوم بایرن بازی خواهد کرد.

دوست سادیو مانه هم بایرنی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سادیو مانه، ستاره سنگالی، که امسال تابستان با قراردادی بزرگ از لیورپول راهی بایرن مونیخ شد تا یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی بوندس‌‌لیگا لقب بگیرد از جمله ستاره‌های آفریقایی است که ریشه‌های خود در این قاره را فراموش نکرده است.

دِزیر سگبه، دوست مانه، به‌مدت دو سال بازیکن بایرن خواهد بود. او البته در تیم دوم باشگاه بازی خواهد کرد و مستقیما با سادیو همبازی نخواهد بود. سگبه، هموطن مانه نیست و در تیم ملی کشورش، بنین، بازی می‌کند. او فصل آینده به‌عنوان مهاجم در تیم دوم بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

حالا که بایرن فصل آینده در نبود روبرت لواندوفسکی به ستاره سنگالی خط حمله‌اش امیدهای زیادی دارد، حضور دوست صمیمی او در باشگاه می‌تواند کمک قابل توجهی برای مانه باشد. بایرن مونیخ با جذب دزیر سگبه هم یک بازیکن ملی‌پوش آفریقایی که می‌تواند در آینده پیشرفت کند؛ به خدمت گرفته و هم فضایی برای ستاره بزرگ سنگالی‌اش فراهم کرده که بتواند راحت‌تر با زندگی در شهر مونیخ خو بگیرد و به شرایط جدیدش در آلمان عادت کند.

1yko55g5

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان