//
کدخبر: ۳۶۱۷۵۵ //

امیدوارم بهترین سرنوشت برای رونالدو رقم بخورد

جورجیو کیه‌لینی، مدافع جدید لس آنجلس اف‌سی ابراز امیدواری کرد شرایط در آینده به سود کریستیانو رونالدو رقم بخورد.

امیدوارم بهترین سرنوشت برای رونالدو رقم بخورد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرتغالی منچستریونایتد، به جدایی از این باشگاه مطرح شده و به نظر او قصد دارد فصل بعد در رختکن تیمی حاضر شود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. جورجیو کیه‌لینی که سه فصل در ترکیب یوونتوس با این بازیکن همبازی بود، مدعی شد رونالدو لایق خوشحالی است و آنها خاطرات شیرینی از بازی برای بیانکونری در گنار یکدیگر دارند.

جورجیو کیه‌لینی گفت: "من وارد این بحث و داستان آینده رونالدو نمی شوم. البته من خاطرات خوبی از تجربه از بازی در کنار کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس دارم. امیدوارم هر آینده ای برای این بازیکن رقم می خورد، در نهایت منجر به خوشحالی او شود، زیرا رونالدو لیاقتش را دارد.

انتقال به لیگ MLS آمریکا؟ می توان گفت که من خیلی خوشحال هستم. من در یک محیط بسیار دوستانه قرار دارم و این شرایط منجر به رضایتم شده است. ما اینجا سرگرم می شویم و شرایط با آنچه تا به امروز تجربه کرده ام، متفاوت است. اوضاع خیلی با ایتالیا و قطعا در اسپانیا فرق دارد، اما همه چیز خوب و سرگرم کننده است و حضور در چنین محیطی از نظر ذهنی به شما کمک زیادی می کند. به نظر خودم بهترین تصمیم را گرفتم و انتخاب خوبی داشتم، زیرا علیرغم حفظ آمادگی نیز زمان ترک یوونتوس فرا رسیده بود. البته من بازی دوستانه یوونتوس و رئال مادرید را از دست ندادم و دوباره هم تیمی های سابقم را دیدم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان