//
کدخبر: ۳۶۰۷۶۹ //

موافقت منچستر با جدایی رونالدو اما به یک شرط

مدیران منچستریونایتد شرطی را برای قبول درخواست جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، مطرح کرده‌اند.

موافقت منچستر با جدایی رونالدو اما به یک شرط
به گزارش فرتاک نیوز،

رونالدو همچنان بر سر موضع خود و درخواستش برای جدایی از منچستریونایتد مانده و امیدوار است که به زودی این تیم را ترک کند. 
این بازیکن پرتغالی در آستانه شروع تمرینات پیش فصل به مدیران این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد از جمع آنها جدا شود و حاضر نشد به همراه این تیم به تور پیش فصل نیز سفر کند. 
بسیاری از منابع انگلیسی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران یونایتد علاقه‌ای به فروش او ندارند و به هیچ وجه با درخواستش موافقت نخواهند کرد. 
حتی اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، نیز بارها و بارها از اشتیاقش برای دیدار و کار با رونالدو صحبت کرده بود تا کمی از شایعات مربوط به جدایی او از این تیم کاسته شود. 
اما حالا روزنامه انگلیسی میرر مدعی شده که یونایتد بالاخره در برابر خواسته این ستاره پرتغالی تسلیم شده اما شرطی برای او تعیین کرده است. مدیران این باشگاه لیگ برتری تنها در صورتی با درخواست جدایی رونالدو موافقت خواهند کرد که او به صورت قرضی از این تیم جدا شود. 
این در حالی است که رونالدو تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در تابستان 2023 می‌تواند به صورت آزاد از آنها جدا شود اما مدیران این باشگاه به دنبال دریافت مبلغی از انتقال قرضی او هستند و اجازه جدایی او به صورت آزاد را به هیچ وجه در این پنجره نقل و انتقالاتی نخواهند داد. 
نام باشگاه‌های بسیاری در روزهای اخیر در کنار نام رونالدو به گوش رسیده اما هنوز هیچ خبری به صورت رسمی درباره انتقال او به باشگاهی دیگر اعلام نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان