//
کدخبر: ۳۶۱۱۸۴ //

ارزیابی فنی لیگ برتر با مربیان و باریکنان تازه وارد

ورود خارجی ها به لیگ یران رنگ و بوی جدید خواهد داد.

ارزیابی فنی لیگ برتر با مربیان و باریکنان تازه وارد
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ 22 را می توان یکی از فنی ترین دورهای اخیر لیگ برتر به ویژه از لیگ هفدهم به بعد بدانیم چراکه در لیگ 22 شاهد افزایش مربیان خارجی در کادر فنی یا در راس کادر فنی تیم های لیگ برتری هستیم.

نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشت این است که اگرچه در ادوار دیگر لیگ برتر هم شاهد حضور مربیان خارجی بوده ایم اما عملکرد نسبتا ضعیف یا رزومه ضعیف برخی از آن ها سبب می شود به لیگ 22 امیدوار تر باشیم.

بدون تردید با حضور ژوزه مورایس در راس کادر فنی سپاهان که سابقه مربیگری در لیگ های معتبر را دارد و از طرفی دستیاران خارجی این سرمربی که سابقه حضور درجام جهانی را داشته اند می تواند کمک زیادی به مربیان جوان ایرانی و بالا بردن بار فنی لیگ جدید کند 

اما وضعیت فنی لیگ 22 تنها وابسته به کادر باتجربه سپاهان نیست و حضور قربان بردیف در راس کادر فنی تراکتور از انتقالات جذابی است که می تواند بار دیگر لیگ برتر ایران را از حالت چند تیمی خارج کند و از طرفی پرشور های تبریزی می توانند با تجربیات سرمربی خود که سابقه قهرمانی  درلیگ روسیه را دارد بار دیگر در جمع مدعیان باشند.

حضور ساپینتو پرتغالی و دستیاران خارجی این سرمربی در استقلال یا حضور ننکا و الویرا در کادر فنی پرسپولیس نشان می دهد در فصل آینده در دیدار های حساس می توانیم شاهد یک بازی فنی و در شان لیگ برتر ایران باشیم چراکه مربیان داخلی غالبا به حواشی توجه بیشتری دارند و همین امر سبب می شود تا کیفیت لیگ برتر ایران تاحدودی تحت تاثیر قرار بگیرد.

بااین تفاسیر لیگ 22 غیر قابل پیش بینی خواهد بود و تیم هایی که از بار فنی برخوردار هستند می توانند چالش های جدید و جذابی را تجربه کنند و از طرفی حضور این حجم از مربیان و کادر خارجی برای بازیکنان و مربیان جوانی که به دنبال کسب تجربه هستند و می توانند آینده فوتبال ایران را تامین کنند قطعا راهگشا خواهد بود

حالا باید منتظر شروع لیگ جذاب 22 بمانیم تا تیم های لیگ برتری را در مرحله محک هم ارزیابی کنیم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان