//
کدخبر: ۳۶۱۱۲۱ //

قلعه‌نویی: VAR را نمی‌آورند که یکسری معادلات به هم نخورد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفـت: تیم ما از نظر داوری تیم دوم جدول بوده که از ناحیه داوری متضرر شده است. البته این مسئله ۱۰-۱۲ سال است که وجود دارد. فصل گذشته که هیچ، فصل ماقبل آن از ۱۳ پنالتی ۱۱‌ تای آن به ضرر ما بوده است. به نظر من VAR را نمی‌آورند که یکسری معادلات به هم نخورد.

قلعه‌نویی: VAR را نمی‌آورند که یکسری معادلات به هم نخورد
به گزارش فرتاک نیوز،

«امیر قلعه‌نویی» روز سه‌شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: اگرچه در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خود را از دست دادیم اما ۹۰ درصد شاکله تیم را حفظ کردیم و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم، به طور حتم اگر بازیکن برزیلی که مد نظرمان است را جذب کنیم خیلی از مشکلات گل‌گهر سیرجان حل خواهد شد. شرایط تیمی خوبی داریم. امیدواریم بازیکنانی که آمدند و جایگزین شدند بتوانند جای بازیکنانی که رفته‌اند را پر کنند.

وی افزود: در هر پست دو بازیکن آماده داریم. اختلاف فنی آنها هم زیاد نیست. می‌توانیم در هر بازی ۱۱ بازیکن را به میدان بفرستیم. با توجه به اینکه فاصله‌ بازی‌های لیگ برتر برخی ۵ روز و برخی ۴ روز است از این بابت ما نگرانی نداریم و ۲۰ بازیکن آماده داریم که شرایط خوبی دارند و راحت جایگزین می‌شوند تا در فاصله زمانی کم به ما فشار نیاید.

قلعه‌نویی: VAR را نمی‌آورند که یکسری معادلات به هم نخورد

سرمربی گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: در طول مسابقات باید ۳۰ بازی انجام بدهیم. تراکتور هم امسال شرایط بهتری نسبت به پارسال دارد و بازیکنان خوبی گرفته و مربی نسبتا خوبی آورده است. شرایطش هم نسبت به فصل گذشته بهتر است. ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و باید تمام این ۳۰ بازی انجام شود.

قلعه‌نویی تصریح کرد: دشمنان امیر قلعه‌نویی کار خودشان را انجام می‌دهند، من نمی‌دانم آنهایی که فصل گذشته تیمی را که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد را با پاری‌سن‌ژرمن مقایسه می‌کنند! من از تریبون شما استفاده می‌کنم و می‌گویم حاضریم رقم قراردادها را علنی کنیم و از خودم شروع می‌کنم. منوط به اینکه همه باشگاه‌ها این کار را بکنند و باید مردم متوجه شوند که پارسال هم یک دروغ به ما چسباندند و سال‌های گذشته هم همین بوده است. اشکالی ندارد.

وی تاکید کرد: برخی دشمنان هستند که به آخرت اعتقاد ندارند و خدا را نمی‌شناسند. آنها هدفشان زدن امیر قلعه‌نوعی است، اگر پارسال من مربی گل‌گهر نبودم آن ۲۵ امتیاز از ما کم نمی‌شد. نزدیک ۱۰ امتیاز هم پرتی داشتیم. ما کار قانونی کرده بودیم و کارت صادر شده بود. هر چه بوده ایراد از جای دیگر بوده است، اما دیدند که گل‌گهر سیرجان است و امیر قلعه‌نویی هم سرمربی آن است، گفتند بهترین فرصت است که یکسری تسویه‌ حساب‌های‌مان را بکنیم.

قلعه‌نویی: VAR را نمی‌آورند که یکسری معادلات به هم نخورد

سرمربی گل‌گهر سیرجان اعلام کرد: فوتبال یک میلیارد تومان دستمزد می‌گرفتید می‌رفتید با آن در خیابان ولنجک یک خانه ۲۰۰ متری می‌گرفتید این مال ۱۰ -۱۲ سال پیش است. اما اکنون بازیکن ۲۰ میلیارد دستمزد می‌گیرد اما آن خانه را نمی‌تواند بخرد و ایراد کار اینجا است که کارمندان و قشر متوسط جامعه آسیب‌پذیرند. اگر در خارج ۱۰۰ میلیون یورو دستمزد می‌دهند کارمند هم با ۵ هزار یورو زندگی‌اش می‌چرخد.

قلعه‌نویی در پایان گفت: قطر میزبان جام جهانی است. استادیوم‌هایش را هم ببینید برای ما بد است که نمی‌توانیم یک VAR بیاوریم. این برای ما خیلی بد است. ۲-۳ روز پیش یک برنامه دیدم که در آن اعلام شد تیم گل‌گهر سیرجان از نظر داوری تیم دوم جدول بوده که از ناحیه داوری متضرر شده است. البته این مسئله ۱۰-۱۲ سال است که وجود دارد. فصل گذشته که هیچ، فصل ماقبل آن از ۱۳ پنالتی ۱۱‌ تای آن که به ضرر ما بوده است. به نظر من VAR را نمی‌آورند که یکسری معادلات به هم نخورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان