//
کدخبر: ۳۶۱۰۹۶ //

واکنش فدراسیون به غیبت سرمربیان در نشست خبری

مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سخت‌گیری‌ها برای حضور سرمربیان در نشست‌های خبری بیشتر خواهد شد.

واکنش فدراسیون به غیبت سرمربیان در نشست خبری
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از موضوعاتی که در برگزاری مسابقات لیگ برتر بارها به چشم آمده، غیبت برخی سرمربیان در نشست‌های خبری قبل یا بعد از بازی‌ها است. این مساله در دو سه سال گذشته به یک چالش تبدیل شده و حتی شاهد آن بودیم که نشست های خبری برخی مربیان از سوی خبرنگاران تحریم هم شده است.

به همین خاطر سازمان لیگ فوتبال برای غیبت سرمربیان در نشست خبری جرایمی را در نظر گرفته و قرار است این سخت‌گیری ها در فصل جدید بیشتر هم بشود.

محمد جواد پاینده، مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت:‌«فیفا و AFC الزاماتی را در این مورد اعلام کرده‌اند. همکاری و تعاملی با سازمان لیگ خواهیم داشت تا در این مورد سخت گیری بیشتری انجام شود. رسانه ها به فوتبال ملی و لیگ باشگاهی ما احترام گذاشته و برای پوشش آن حضور پیدا می‌کنند‌.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «هر دوره ای پیش می رویم اهمیت حضور رسانه ها در جام‌های جهانی و لیگ قهرمانان برای پوشش مطلوب برای فیفا و AFC بیشتر نمود پیدا می کند و ما هم باید لیگ خود را مطابق همین موضوع پیش ببریم. انتظار داریم باشگاه ها به رسانه ها بیشتر احترام بگذارند زیرا آنها به دیدن شدن، پویاتر شدن و جذاب تر شدن لیگ و فوتبال باشگاهی ما پیدا می‌کنند.»

پاینده در پایان گفت: «احترام هم به این شکل است که به جز مواقعی که دلیل موجهی وجود دارد حتما در نشست خبری شرکت پیدا  کنند. مشکل تهیه بلیت همیشه مطرح بوده که دیر رسیدیم اما خواهش می‌کنیم از باشگاه ها بعد از دو دهه فوتبال حرفه ای این کار را به شکلی پیش‌بینی کنند که سرمربیان در نشست‌های خبری حضور پیدا کنند زیرا کار سختی نیست.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان