//
کدخبر: ۳۶۰۹۷۰ //

استقلال و یک سهمیه دیگر؛ خرید وینگر خارجی یا اعتماد به محصول داخلی؟

استقلالی‌ها هنوز یک سهمیه خرید بازیکن خارجی خود را استفاده نکرده‌اند.

استقلال و یک سهمیه دیگر؛ خرید وینگر خارجی یا اعتماد به محصول داخلی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 رافائل سیلوا، عزیزبک آمانوف و کوین یامگا سه بازیکن خارجی استقلال برای فصل جدید هستند و آبی‌پوشان می‌توانند یک بازیکن خارجی دیگر به فهرست تیم خود اضافه کنند که گفته می‌شد قرار است سا پینتو یک هافبک بازی‌ساز را به مدیران باشگاه معرفی کند اما با توجه به منتفی‌شدن انتقال محبی، دور از ذهن نیست که سرمربی پرتغالی استقلال به سراغ جذب وینگر خارجی برود.

امیرعلی صادقی وینگر جوان استقلالی‌ها روز گذشته عملکردی غیرمنتظره داشت و در دیدار دوستانه موفق شد نقش اصلی را در پیروزی تیمش برابر شاگردان پیرلو ایفا کند و با دبل گلزنی خود، استقلال را در مقابل فاتح کاراگومروک ترکیه برنده کرد تا نگاه‌ها به سمت او به عنوان جانشین احتمالی حسین‌زاده در ترکیب استقلال جلب شود.

صادقی که یکی از مهره‌های کلیدی تیم امید ایران محسوب می‌شود، فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال آمد اما فرصت بازی چندانی به‌دست نیاورد اما حالا شاید منتفی‌شدن جذب محبی و جدایی حسین‌زاده بتواند فرصت بازی بیشتری را در اختیار ستاره جوان استقلالی‌ها قرار بدهد. سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و کوین یامگا دیگر گزینه‌های در دسترس سا پینتو برای حضور در پست وینگر در فصل جدید به‌شمار می‌روند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان