//
کدخبر: ۳۶۰۶۲۸ //

دردسرهای یوونتوس برای قطع همکاری با یوونتوس

دردسرهای بانوی پیر برای خلاص شدن از دست هافبک ولزی‌اش همچنان ادامه دارد.

دردسرهای یوونتوس برای قطع همکاری با یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

 تلاش باشگاه یوونتوس برای قطع همکاری با آرون رمزی به بن بست خورده است. بانوی پیر مدتی است که به دنبال راهی برای خلاص شدن از پرداخت حقوق به بازیکن ولزی مازاد خود می‌گردد و با توجه به اینکه هیچ تیمی حاضر به پرداخت حقوق بالای این بازیکن نیست (7 میلیون یورو در سال) باشگاه تورینی مجبور شده به گزینه آخریعنی فسخ قرارداد با پرداخت غرامت به بازیکن رو بیاورد.

یوونتوس در صدد فسخ قرارداد با توافق دوجانبه است که هزینه کمتری روی دست این باشگاه بگذارد و به همین دلیل این باشگاه به ستاره سابق آرسنال پیشنهاد داد که با دریافت 2 میلیون یورو، بیانکونری را ترک کند اما او این پیشنهاد را قبول نکرده است.

رمزی که تا پایان فصل آینده با یوونتوس قرارداد دارد، می‌خواهد بخش بیشتری از حقوقش را از این باشگاه بگیرد و به همین دلیل گفته است که با رقمی کمتر از 4 میلیون یورو حاضر به فسخ قراردادش نخواهد بود. با توجه به اینکه رمزی جایی در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری ندارد، حتی پرداخت این رقم نیز برای یوونتوس جلوگیری از ضرر بیشتر خواهد بود.

در همین حال سایت کالچومرکاتوی ایتالیا مدعی شده است که یوونتوس و رمزی ممکن است به رقمی بین آنچه باشگاه مدنظر دارد و آنچه بازیکن می‌خواهد - کمی بالاتر از 3 میلیون یورو - برای فسخ قرارداد رضایت دهند.

رمزی که نیمه دوم فصل گذشته را هم به صورت قرضی در تیم گلاسیکو رنجرز توپ زد، همراه با سایر بازیکنان یوونتوس به اردوی پیش فصل این تیم در آمریکا نرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان