//
کدخبر: ۳۵۹۰۵۹ //

شروط جدید رُم برای انتقال زانیولو به یوونتوس

جالوروسی برای انتقال هافبک ایتالیایی‌اش به یوونتوس و مهیا شدن شرایط جذب بازیکن بعدی انعطاف نشان داده است.

شروط جدید رُم برای انتقال زانیولو به یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار ایتالیایی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه رُم برای اینکه بتواند به اهداف موردنظرش در بازار نقل و انتقالات تابستانی برسد، از سختگیری‌های اولیه‌اش برای فروش نیکولو زانیولو کم کرده و ممکن است این بازیکن را حتی به صورت قرضی به یونتوس منتقل کند.

یوونتوس مشتری اصلی هافبک ایتالیایی رم است اما این تیم قصد ندارد رقم مورد نظر جالوروسی که بین 40 تا 50 یورو است را بپردازد؛ حداقل به صورت یک‌جا. اولویت تیم تورینی کم کردن این رقم با فرستادن یکی از بازیکنانش به رم است که آن بازیکن می‌تواند هافبک برزیلی این تیم، آرتور ملو باشد. رمی‌ها اما ظاهراً نسبت به انجام چنین داد و ستدی بی‌میل هستند و پول نقد می‌خواهند تا خرید‌های مدنظرشان را انجام دهند. این اختلاف مواضع سبب شده است که روند مذاکرات دوطرف به بن‌بست بخورد. به همین دلیل باشگاه رم مجبور شده که انعطاف نشان دهد و حاضر شده که به انتقال زانیولو به تورین با قرارداد قرضی دارای بند خرید اجباری رضایت دهد.

طبق ادعای دی‌مارتزیو؛ رم آماده است که زانیولو را برای یک سال در ازای 10 میلیون یورو قرض بدهد و بانوی پیر را ملزم کند که در پایان فصل قرارداد بازیکن را با پرداخت 40 میلیون یوروی دیگر قطعی کند.

با رفتن زانیولو به تورین، دست رم برای جذب بازیکنان موردنظرش به خصوص داویده فراتسی هافبک ساسولو که با این باشگاه توافق کامل دارد و مهاجم پیشین یوونتوس، پائولو دیبالا باز خواهد شد. دیبالا در پایان قراردادش با یوونتوس بازیکن آزاد است و اگر با کاهش حقوقش - نسبت به آنچه که در ابتدا درخواست کرده - موافقت کند می‌تواند به جالوروسی ملحق شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان