//
کدخبر: ۳۵۹۹۰۶ //

معامله به پایان رسید! پائولو دیبالا شاگرد مورینیو شد

مهاجم پیشین یوونتوس قصد دارد زیرنظر ژوزه مورینیو به کارش ادامه دهد.

معامله به پایان رسید! پائولو دیبالا شاگرد مورینیو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پائولو دیبالا که در پایان ماه ژوئن به حضور هفت ساله‌اش در یوونتوس پایان داد، به نظر می‌رسد قصد دارد به رُم ملحق شود. بر اساس ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» این مهاجم آرژانتینی پس از مذاکره‌ای که مدیران باشگاه رُم شب گذشته (یکشنبه) با مدیر برنامه‌های او داشتند، به پیشنهاد این باشگاه پاسخ مثبت داده است.

فابریتزیو رومانو دیگر خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد؛ توافق کامل برای انتقال پائولو دیبالا به جمع جالوروسی صورت گرفته است و این مهاجم 28 ساله با امضای قراردادی سه ساله و به‌عنوان بازیکن آزاد به رُم ملحق خواهد شد. رومانو اعلام کرد، ژوزه مورینیو در تصمیم نهایی دیبالا نقش پررنگی داشته است و او با توضیح پروژه باشگاه، پائولو را برای پیوستن به جمع جالوروسی متقاعد کرد.

انتظار می‌رود انتقال رسمی مهاجم پیشین یوونتوس به جمع رُمی‌ها در روزهای پیش رو نهایی شود. دیبالا بحث پیوستنش به اینتر به شدت مطرح بود، اما به دلیل تعلل این مهاجم آرژانتینی و مدیر برنامه‌هایش و نپذیرفتن پیشنهاد اولیه این باشگاه ایتالیایی، موضوع پیوستنش به نراتزوری به دلیل جای خالی نبودن در ترکیب اینتر در نهایت منتفی شد.

دیبالا در 293 بازی که برای بانوی پیر به میدان رفت، آمار 115 گل زده و 48 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان