//
کدخبر: ۳۵۹۴۴۷ //

کمرنگ شدن حضور مربیان استقلالی در لیگ؛ نیمکت‌ها دیگر آبی نیستند

فصل پیش مدام از این صحبت می‌شد که سرمربیان استقلالی لیگ برتر زیاد هستند؛ فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، رسول خطیبی، مهدی رحمتی، رضا عنایتی، علیرضا منصوریان، محمود فکری و داود سیدعباسی چهره‌های آبی فصل پیش نیمکت تیم‌های لیگ برتری بودند.

کمرنگ شدن حضور مربیان استقلالی در لیگ؛ نیمکت‌ها دیگر آبی نیستند
به گزارش فرتاک نیوز،

در مقابل این تعداد از مربیان آبی، سرخ‌ها سهم کمتری در لیگ برتر داشتند و فقط پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی و ذوب‌آهن با مهدی تارتار سرمربیان پرسپولیسی را روی نیمکت خود می‌دیدند و خبری از چهره‌هایی چون علی دایی، علی کریمی، حمید استیلی، حمید درخشان و… نبود.

اما در فصل جدید لیگ برتر در حال حاضر فقط امیر قلعه‌نویی (گل گهر)، جواد نکونام (فولاد) و مهدی رحمتی (آلومینیوم) در لیگ برتر به هدایت تیم‌های خود خواهند پرداخت و از این حیث آمار استقلالی‌ها بر روی نیمکت تیم‌های فوتبال ایران به عدد 3 رسیده. در نتیجه با اضافه شدن حمید مطهری به جمع سرمربیان لیگ برتری، حالا پرسپولیس و استقلال سهم برابری از نیمکت‌ها دارند.

سه تیم استقلال، سپاهان و تراکتور سرمربیان خارجی و گرانقیمتی به خدمت گرفته‌اند. مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، پیکان، هوادار، ملوان بندرانزلی و مس کرمان هم با مربیان بی‌طرف و یا بومی خود وارد این فصل از رقابت‌های لیگ برتر خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان