//
کدخبر: ۳۵۸۶۸۲ //

دلیل متوقف شدن مذاکره استقلال با پیکان برای جذب فلاح چه بود؟

مسئولان استقلال به خاطر تعیین تکلیف عارف غلامی مذاکره با باشگاه پیکان برای جذب سامان فلاح را متوقف کرده اند.

دلیل متوقف شدن مذاکره استقلال با پیکان برای جذب فلاح چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اگرچه بعد از قطعی شدن بازگشت محمدحسین مرادمند و تمدید قرارداد رافائل سیلوا و روزبه چشمی تا حد زیادی خیال هواداران استقلال از خط دفاع تیم شان راحت شده، اما تلاش های مدیران باشگاه برای اضافه کردن یک مدافع دیگر ادامه دارد.

مسئولان استقلال در خط دفاعی سیدمحمد حسینی مدافع پیشین تیم هوادار را نیز به خدمت گرفتند اما در عین حال آنها یک دفاع وسط دیگر را نیز به تیم اضافه می کنند.

در این خصوص یکی از گزینه های استقلال برای تقویت خط دفاعی سامان فلاح مدافع جوان پیکان است؛ فلاح 21 ساله که عضو تیم ملی امید هم هست، 3 سال دیگر با باشگاه پیکان قرارداد دارد و مورد توجه چند تیم داخلی و خارجی قرار گرفته است. از این رو مدیران استقلال نیز با پیکانی ها رایزنی هایی داشتند و حتی مصطفی آجورلو با امیر عطابخش مدیرعامل پیکان نیز جلسه ای را برگزار کرد اما این جلسات منجر به توافق نهایی برای صدور رضایتنامه فلاح نشد.

این در شرایطی است که مدیران استقلال به طور همزمان مذاکره با عارف غلامی برای تمدید قرارداد این مدافع ملی پوش خود را نیز جلو بردند. در مذاکرات با عارف غلامی اگرچه اختلاف هایی وجود دارد اما اولویت استقلال در خط دفاعی با مدافع خودش است و به همین خاطر مدیران باشگاه فعلا مذاکرات با پیکان را برای جذب سامان فلاح متوقف کرده اند.

در صورتی که مدیریت باشگاه استقلال به طور کامل از تمدید قرارداد عارف غلامی منصرف شوند، دوباره برای جذب سامان فلاح اقدام خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان