//
کدخبر: ۳۵۸۰۲۴ //

ارتقای ۱۶ پله‌ای رتبه‌ هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور

طبق ارزیابی فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران، هیات استان اصفهان در بین دیگر هیات‌های بولینگ و بیلیارد کشور رتبه چهارم را کسب نمود.

ارتقای 16 پله‌ای رتبه‌ هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در سال ۱۳۹۹ رتبه هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال اول 16 پله صعود کنیم و امید داریم با استعانت از خداوند متعال و حمایت مسئولان سال‌های آینده درخشان‌تر باشیم. 

وی ضمن تقدیر از زحمات جامعه‌ بزرگ بولینگ و بیلیارد استان اصفهان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و خط مشی، پیشرفت و توسعه‌ در رشته‌های زیر مجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش‌های زیر مجموعه بیش از پیش طنین انداز خواهد شد.

جوان‌ترین رئیس هیات ورزش استانی کشور در ادامه به افتخار آفرینی ورزشکاران اصفهانی اشاره و تقویت آن را از رئوس اصلی برنامه های هیات برشمرد.

صمدانی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی شاخص اجرا شده توسط این هیات در سطح استان گفت: علیرغم مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است در اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی عمل خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان