//
کدخبر: ۳۵۷۹۵۹ //

از دستیاران خارجی بردیف رونمایی شد

دستیاران خارجی بردیف در تیم تراکتور تبریز مشخص شد.

از دستیاران خارجی بردیف رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «قربان بردیف» که تمامی امورات فنی باشگاه تراکتور را برعهده گرفته است، با دستیارانی از کشورهای اسپانیا، ترکمنستان و روسیه به ایران آمد.

ایوان دانیلیانتس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کندوخوف دستیاران مدنظر بردیف برای حضور در کادرفنی تراکتور هستند.

قابل ذکر است، کارلوس گونزالس هفته آینده به تبریز سفر خواهد کرد.

رزومه هر کدام از این مربیان را به طور مختصر بررسی می‌کنیم.

*ایوان دانیلیانتس مربی 69 ساله اهل ترکمنستان با ملیت کشورهای اتریش و مولداوی، کوله‌باری از تجربه در عرصه مربیگری دارد؛ به طوری که سرمربیگری در تیم ملی مولداوی، شریف مولداوی، روستوف و دستیاری در تیم‌هایی همچون روبین کازان و غیرت قزاقستان را تجربه کرده است. این مربی مدتی مدیریت آکادمی باشگاه روبین کازان را عهده‌دار‌ بود و نقش بسزایی در معرفی بازیکنان جوان به سطح اول فوتبال روسیه ایفا کرده است.

اوج عملکرد دانیلیانتس به فصل 2017-2016 بر می‌گردد، او علاوه بر کسب نتایج درخشان با روستوف در لیگ روسیه، توانست به پیروزی تاریخی 3 بر 2 مقابل بایرن مونیخ پُرستاره در لیگ قهرمانان اروپا و شکست پرگل اسپارتا براگ و تساوی مقابل منچستر یونایتد و آیندهوون در لیگ اروپا دست یابد و نمایش آبرومندانه و جذابی هم مقابل اتلتیکو مادرید داشت. 

این مربی با هدایت روستوف مقابل بزرگان روسیه نیز نتایج درخشانی کسب کرده بود؛ به طوری که  شکست تیم‌های روبین کازان، زسکا مسکو، اسپارتاک مسکو و تساوی مقابل زنیت با هدایت دانیلیانتس رقم خورد.

* دیمیتری کریچنکو مربی 45 ساله اهل روسیه است که به عنوان سرمربی در تیم اوفا، مربی موقت در روستوف و کمک مربی در تیم‌های غیرت قزاقستان، اوفا و روستوف کار کرده است.

*کارلوس گونزالس 49 ساله و متولد شهر بارسلونا در کشور اسپانیاست. او در سال 2008 فعالیتش را به عنوان مربی بدنساز در باشگاه بزرگ رئال مادرید آغاز کرده است.

گونزالس در طول دوران مربیگری سمت‌های مختلفی در کادرفنی تیم‌های رئال سوسیداد، نیوکاسل، تیم ملی بحرین، اف سی شریف مولداوی، الاهلی امارات، العین امارات، اطلس مکزیک، بی جی پاتوم یونایتد تایلند و نیروی هوایی عراق داشته است. 

گونزالس سابقه همکاری با مربیان سرشناسی همچون ژوزه مورینیو، مانوئل پیگرینی، خوانده راموس، برند شوستر، زلاتکو دالیچ و زوران مامیچ را در کارنامه دارد.

*ادوارد کندوخوف نیز به عنوان مربی توانبخشی (Rehab Coach) در کادرفنی بردیف حضور خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان