//
کدخبر: ۳۵۲۹۵۴ //

تاثیر امباپه بر نقل و انتقالات اروپا/ لواندوفسکی به بارسلونا خیانت می‌کند!

تصمیم کیلیان امباپه بر بازار نقل و انتقالات تاثیر گذاشته و حالا ممکن است روبرت لواندوفسکی به جای بارسلونا راهی تیمی دیگر شود.

تاثیر امباپه بر نقل و انتقالات اروپا/ لواندوفسکی به بارسلونا خیانت می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

رادیو «کادناسِر» مدعی است که پینی زاهاوی مدیر برنامه روبرت لواندوفسکی این بازیکن را به رئال مادرید پیشنهاد کرده و اولویت بازیکن لهستانی نیز بازی برای کهکشانی‌ها است.

تمدید قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن همه برنامه‌های رئال مادرید در نقل و انتقالات را به هم زد و حالا فلورنتینو پرس رئیس باشگاه و همکارانش باید ستاره یا ستاره ‌هایی دیگر را برای تقویت تیم‌شان به خدمت بگیرند.

تصمیم امباپه بر تصمیم و سرنوشت برخی بازیکنان دیگر نیز تأثیرگذار بوده و رادیو کادنا سر مدعی است که لواندوفسکی یکی از کسانی است که تحت تاثیر این موضوع تصمیم خود را تغییر داده و حالا می‌خواهد به جای پیوستن به بارسلونا، راهی مادرید شود و برای کهکشانی‌ها به میدان برود. ظاهراً پینی زاهاوی مدیر برنامه ستاره لهستانی، موکل خودش را به رئال‌مادرید پیشنهاد کرده و گفته است که اولویت او بازی برای رئال است.

رئال مادرید تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا، در مورد فعالیت‌هایش در بازار نقل‌وانتقالات اطلاعات بیرون نخواهد داد و پس از مشخص شدن تکلیف قهرمانی اروپا، در مورد بازیکنانی که به خدمت می‌گیرد، به‌روزرسانی خواهد کرد و به این پیشنهاد نیز پاسخ خواهد داد.

لوا در حالی به رئال مادرید پیشنهاد شده که بعضی رسانه‌های اسپانیایی پیش از این از توافق سه ساله او با بارسلونا خبر داده بودند و مدعی بودند که بزودی این انتقال نهایی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان