//
کدخبر: ۳۵۷۹۱۹ //

کاپیتان آلومینیوم در تور مس رفسنجان

رامتین سلیمان زاده مدافع کلیدی آلومینیوم اراک با دریافت رضایت نامه اش، راهی مس رفسنجان شد.

کاپیتان آلومینیوم در تور مس رفسنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

کار رامتین سلیمان زاده در آلومینیوم به پایان رسید. مدافع تنومندی که فصل گذشته یکی از بهترین های لیگ بود، پس از 4 فصل حضور در ایرالکو از جمع اراکی ها جدا شد.

 

این بازیکن که در صعود شیرین آلومینیوم به لیگ برتر نقش کلیدی داشت، دو فصل خوب را با این تیم در لیگ برتر سپری کرد و در نهایت از این تیم جدا شد.

سلیمان زاده در لیگ قبل آمار منحصربفردی را از خود به جای گذاشت و در 28 دیدار آلومینیوم در لیگ برتر از ابتدا به میدان رفت و با وجود اینکه پست او مدافع بود، تنها یک کارت زرد را دریافت کرد.

عملکرد خوب این بازیکن باعث شده بود تا چند تیم لیگ برتری خواهان جذب او باشند اما به دلیل اینکه سلیمان زاده یک فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد داشت، تیم های خواهان او فقط در صورت پرداخت مبلغی می توانستند رضایت نامه او را دریافت کرده و این بازیکن را به خدمت بگیرند.

در نهایت این مس رفسنجان بود که با پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 750 میلیون رضایت نامه سلیمان زاده را از باشگاه اراکی دریافت کرد و کاپیتان آلومینیوم فصل بعد را در تیم جدیدش توپ خواهد زد.

البته ایرالکو علاوه بر مبلغی که بابت فروش سلیمان زاده دریافت کرد، یک مدافع به نام یونس اکبرپور که عضو تیم ملی امید است را نیز از تیم مس رفسنجان به خدمت گرفت.

پس از جدایی سلیمان زاده، آلومینیوم به سراغ سیدمهران موسوی مدافع فولاد رفت و طرفین در مذاکراتشان به توافق رسیدند تا شاگرد سابق نکونام فصل بعد را در اراک توپ بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان