//
کدخبر: ۳۳۳۳۵۸ //

سلیمان‌زاده: انگیزه زیادی برای شکست تراکتور داریم

مدافع آلومینیوم امیدوار است تیمش در دیدار مقابل تراکتور به برتری دست پیدا کند.

سلیمان‌زاده: انگیزه زیادی برای شکست تراکتور داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

رامتین سلیمان‌زاده درباره شرایط آلومینیوم در آستانه دیدار با تراکتور اظهار کرد: پس از بازی با ذوب‌آهن ریکاوری خوب و تمرینات منظمی داشتیم و خدا را شکر در شرایط بدنی خوبی هستیم. با تلاش تمام مجموعه تیم تا الان نتایج خوبی گرفتیم و می‌خواهیم این روند را در دیدار با تراکتور هم ادامه بدهیم.

 

او در خصوص تقابل با تراکتور عنوان کرد: مطمئنا بازی راحتی برای ما نخواهد بود و کار سختی در تبریز داریم، اما مصمم هستیم و روحیه و انگیزه بالایی داریم تا در تبریز سه امتیاز را بگیریم. آقای خطیبی شناخت خوبی از تراکتور دارند و نکات لازم را به بازیکنان گفته‌اند تا بتوانیم از این بازی مهم سربلند بیرون بیاییم و برنده شویم.

 

مدافع با تجربه آلومینیوم که در این فصل نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، به دیدار اخیرشان برابر ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: آمار نشان می‌دهد که کاملا سوار بر بازی بودیم و از نظر موقعیت هم کاملا برتر از ذوب عمل کردیم ولی در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم که امیدوارم در دیدار با تراکتور دقت بیشتری داشته باشیم و با هوشیاری کامل در این دیدار سه امتیاز را بگیریم.

سلیمان‌زاده درباره عملکرد درخشان آلومینیوم از نظر دفاعی و دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه گذشته عنوان کرد: تمام آمار و ارقام در تیم ما برای کل تیم آلومینیوم است و از خط دروازه تا حمله همه در کارهای دفاعی و هجومی مشارکت دارند. اگر تیم امتیاز می‌گیرد یا گل نمی‌خورد، به کار گروهی برمی‌گردد و همه بچه‌ها همدل هستیم تا این روند را مقابل تراکتور و دیگر بازی‌ها ادامه بدهیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان