//
کدخبر: ۳۵۷۶۷۱ //

رئال مادرید و خبر بدی که به آسنسیو داد

رئال مادرید به مارکو آسنسیو پیشنهاد تمدید ارائه نخواهد داد و مشکلی با جدایی او ندارد.

رئال مادرید و خبر بدی که به آسنسیو داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مارکو آسنسیو یک ماه پیش و در اردوی تیم ملی اسپانیا گفت که برای آینده، سه گزینه پیش روی او قرار دارد. یا تمدید با رئال، یا جدایی یا ماندن در رئال و سپس جدایی به عنوان بازیکن آزاد.

از قرارداد آسنسیو که سال 2015 به رئال پیوست، تنها یک سال باقیمانده و باشگاه به وی پیشنهاد تمدید ارائه نکرده است. ژرژ مندس، مدیر برنامه های آسنسیو در ملاقات اخیر با مدیران رئال دریافت کرد که باشگاه مادریدی قصد ارائه پیشنهاد تمدید به آسنسیو را ندارد و این مساله را به اطلاع بازیکن رساند. موردی که باعث شگفتی آسنسیو شد چرا که منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید بود. 

آسنسیو حالا دو راه بیشتر ندارد: یا ماندن در رئال برای اثبات ارزش هایش تا پیشنهاد تمدید خوبی دریافت کند یا جدایی در همین تابستان. مارکا نوشته است که رئال به هر تصمیمی که او بگیرد، احترام خواهد گذاشت. آسنسیو از میلان جدی ترین پیشنهاد را دارد ولی مشکلات مالی قهرمان سری آ اجازه پیشرفت مذاکرات را نداده است. رئال برای آسنسیو حداقل 30 میلیون یورو می خواهد که از توان میلان خارج است. آسنسیو از لیگ برتر نیز پیشنهاد دارد و در نهایت حرف آخر را خودش خواهد زد. او فصل گذشته در 42 بازی 12 گل زد و 2 پاس گل داد ولی می داند که فصل بعد کار ساده ای برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت. پدیده فصل 17-2016 لالیگا جدا می شود یا می ماند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان