//
کدخبر: ۲۳۵۸۰۴ //
گزارش مارکا

آشنایی با شکارچی قهار رئال مادرید در برزیل

ژونی کالافات مهره مورد اعتماد رئال مادرید در برزیل است. شکارچی استعداد های بزرگ و جوان و در خدمت کهکشانی ها.

آشنایی با شکارچی قهار رئال مادرید در برزیل
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مارکا، رئال مادرید چند سالی است که پروژه جذب بازیکنان مستعد و جوان را در دستور کار خود قرار داده است. از انتقال مارکو آسنسیو گرفته تا رودریگو گوئس، همه چیز پس از ماه ها آنالیز دقیق محقق شده است.

ده استعدادیاب در رئال، بازی های لیگ های اروپا و دیگر نقاط دنیا را تحت نظر دارند و پس از ساعت ها بررسی اقدام به کشف بازیکنانی می کنند که می توانند تبدیل به ستاره های آینده فوتبال شوند.

پس از آنالیز و بررسی دقیق، نوبت به مشاهده بازی های آنها از نزدیک می شود و به همین منظور نماینده های رئال به ورزشگاه های مختلف گسیل می شوند و بعضا برای چند ماه یک بازیکن از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت مثبت بودن شرایط، برای جذب وی اقدام خواهد شد.

در یکی دو سال اخیر رئال مادرید تمایل زیادی به جذب استعدادهای جوان برزیلی نشان داده است. وینیسیوس اولین بازیکنی بود که به این شکل جذب شد و سپس نوبت به رودریگو گوئس رسید. هر دو الان برای تیم اول باشگاه بازی می کنند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید رینیر ستاره 17 ساله فلامینگو را نیز به این جمع اضافه کرد. با او قرار است قراردادی شش سال و نیمه امضا شود که از 18 ژانویه اعتبار خواهد داشت اما در پس این انتقال ها یک شکارچی بزرگ قرار دارد.

ژونی کالافات نماینده رئال مادرید در برزیل برای جذب ستاره های جوان است و او با تیزهوشی و مهارت خود توانسته عملکرد موفقی داشته باشد. برای مثال او توانسته وینیسیوس و رودریگو را از چنگ بارسا خارج کند و رینیر را نیز از پی اس جی و منچسترسیتی ربود.

ماموریت کالافات یک چیز است: شکار استعدادهای جوان، پیش از اینکه رقم انتقال شان به 200 میلیون یورو برسد. او تا به اینجا از این ماموریت سربلند خارج شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان