//
کدخبر: ۳۵۷۶۲۳ //

مهمترین بازیکنان بدون تیم فوتبال اروپا

در هیاهوی نقل و انتقالات فوتبال اروپا چند بازیکن نیز هستند که بدون تیم هستند و می‌توانند به راحتی به تیم دیگری بروند.


مهمترین بازیکنان بدون تیم فوتبال اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از استار، از پل پوگبا فوق ستاره فرانسوی تا زلاتان ابراهیموویچ مهاجم استثنایی میلان؛ همگی در فهرست بازیکنان آزاد فوتبال اروپا هستند. قرارداد بسیاری از بازیکنان با نام‌های بزرگ و ارزش‌های بالا به پایان رسیده و این بازیکنان آزاد هستند. باشگاه‌های علاقه‌مند به بازیکنان آزاد دیگر مجبور نیستند با باشگاه‌های سابق این بازیکنان تماس بگیرند و می‌توانند مستقیماً با بازیکنان مذاکره کنند.

پل پوگبا

با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا هافبک فرانسوی که از یوونتوس خریده شد، از این تیم جدا شد. گفته می شود پوگبا با یوونتوس به توافق نهایی دست پیدا کرده و به‌زودی راهی تورین می‌شود. طبق اعلام اسکای اسپورت پوگبا در اوایل ماه جولای راهی ایتالیا می‌شود تا تست پزشکی یوونتوس را پشت سر بگذارد.

فرانک کسیه

مدیربرنامه های این بازیکن در بارسلون به سر می برد تا مذاکرات نهایی را درباره پیوستن او به این تیم انجام دهد و باید کسیه بازیکن فصل قبل میلان ایتالیا را خرید جدید بارسلونا دانست که البته هنوز قطعی نشده است.

آندریاس کریستنسن

آندریاس کریستنسن منتظر است تا بارسلونا قراردادش را رسمی کند. مدافع میانی دانمارکی و فرانک کسیه  هر دو بازیکن آزاد هستند و قرار است به‌زودی راهی بارسلونا شوند. بارسلونا امیدوار است این هفته قرارداد کریستینسن را رسمی کند.

پائولو دیبالا

پائولو دیبالا یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار یوونتوس در سال‌های اخیر بوده است. این بازیکن به جدایی از یوونتوس نزدیک شده است و آخرین روزهای خود را در این تیم سرشناس تجربه می کند.  دیبالا مشتریان زیادی دارد و به احتمال خیلی زیاد راهی اینتر می‌شود. تیم‌های اتلتیکو مادرید، بارسلونا و اینتر همگی به طور جدی به این بازیکن علاقه مند هستند و می‌توانند برای جذب او وارد عمل شوند.

عثمان دمبله

مذاکرات بین مدیربرنامه های او و بارسلونا در حال انجام است اما فعلا پیشرفت قابل توجهی وجود ندارد. قرارداد دمبله با بارسلونا تابستان پیش رو به اتمام رسید. این بازیکن فرانسوی مشتریان زیادی دارد و هنوز با آبی اناری ها برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. در این بین بایرن با پیشنهاد حقوق سالیانه ۱۸ میلیون یورو و قراردادی ۴ ساله به دنبال وسوسه کردن دمبله است.

زلاتان ایبراهیموویچ

مهاجم سوئدی میلان نیز هر چند پا به سن گذاشته است ولی دوست دارد در سطح بالا به بازی خود ادامه دهد. قیمت او در بازار ۳ میلیون یورو است و هنوز مشخص نیست که میلان قرارداد او را تمدید می‌کند یا او به تیم دیگری خواهد رفت.

کریستین اریکسن

قرارداد شش ماهه او با برنتفورد به پایان رسید و این ملی پوش دانمارکی با احتمال بازگشت به تاتنهام  روبرو شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان