//
کدخبر: ۳۵۷۴۵۰ //

حردانی: امیدوارم امسال نیز قهرمانی را تکرار کنیم/ با سبک آقای ساپینتو هنوز آشنا نشده ام

بازیکن استقلال می‌گوید با سبک ریکاردو ساپینتو آشنا نیست اما امیدوار است تیمش بتواند قهرمانی خود را تکرار کند.

حردانی: امیدوارم امسال نیز قهرمانی را تکرار کنیم/ با سبک آقای ساپینتو هنوز آشنا نشده ام
به گزارش فرتاک نیوز،

 صالح حردانی بازیکن استقلال امشب در هتل اسپیناس حضور پیدا کرد. او علت حضورش را بازگشت به تهران و از سر گرفتن تمریناتش عنوان کرد. با این حال بازیکن کلیدی و جوان آبی ها مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آنها بود.

حردانی درباره سرمربی خارجی، یارگیری استقلال و همچنین امید به تکرار قهرمانی گفت: ان شالله که بتوانیم دوباره قهرمانی را به دست بیاوریم. خدا را شکر شرایط خوب است. فکر می کنم 3، 4 بازیکن جدید گرفته ایم و ان شالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او درباره اینکه با ساپینتو صحبت کرده است یا خیر گفت: نه من تاکنون با ایشان صحبت نکرده ام.

 
مدافع – هافبک آبی ها درباره فضای تیم در فصل بعد، تغییرات ایجاد شده و کار سخت استقلال برای تکرار قهرمانی گفت: آنهایی که جدا شدند یا تصمیم باشگاه بود و یا تصمیم خودشان. امیدوارم که امسال بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

حردانی درخصوص اینکه اکنون در سال جام جهانی قرار داریم خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می کنم که بتوانم در جام جهانی بازی کنم و نماینده خوبی برای استقلال باشم.

او در پایان درخصوص اینکه گفته می شود با حضور سرمربی جدید سبک بازی استقلال تهاجمی خواهد شد گفت: من که با سبک آقای ساپینتو هنوز آشنا نشده ام. باید برویم در دل کار و ببینیم چه می شود. من امیدوارم که بتوانیم امسال هم قهرمانی کسب کرده و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان