//
کدخبر: ۳۴۶۴۴۴ //

همین حالا جام را به تیم خاص بدهید و این بازی را تمام کنید/ اسکوچیچ رفت دایی بهترین گزینه برای جام جهانی است

سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر این تیم بازی‌های باقی مانده خود را ببرد، شانس قهرمانی خواهد داشت.

همین حالا جام را به تیم خاص بدهید و این بازی را تمام کنید/ اسکوچیچ رفت دایی بهترین گزینه برای جام جهانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

با حکم کمیته انضباطی یحیی گل محمدی به دلیل درگیری‌های به وجود آمده در دربی ، ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد که ۴ جلسه آن قطعی است. در همین رابطه با سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

نظرت در خصوص محرومیت ۶ جلسه‌ای یحیی گل محمدی چیست؟

به نظرم این محرومیت اصلا عادلانه نیست. شخصیت یحیی برای همه مشخص است و ببینید در دربی چه کارهایی انجام دادند که او به این درجه از عصبانیت رسید و واکنش نشان داد. سوال من این است که چرا از این جریمه‌ها برای سایر مربیان در نظر نمی‌گیرند؟ آن‌ها از محرومیت مصون هستند؟ زورشان زیاد است یا پشت پرده چه اتفاقاتی می‌افتد که طرف ۲۰ متر در داخل زمین راه می‌رود، بازی را به هم می‌زند، با نیمکت و بازیکن حریف درگیر می‌شود، جامعه داوری را زیر سوال می‌برد ولی هیچ محرومیتی شامل حالش نمی‌شود. واقعا از این اتفاقات آدم شاخ در می‌آورد. عدالتی که دوستان از آن حرف می‌زنند ، به این شکل نوشته نمی‌شود و کاملا فرق دارد.دوستان چشمشان را روی تخلفات بعضی‌ها می‌بندند و این خیلی بد است. از اول فصل هر کاری که بلد بودند و نبودند برای زمین زدن پرسپولیس به کار گرفتند تا ما برای ششمین سال متوالی قهرمان نشویم. خب دوستان بیایید و همین حالا جام قهرمانی را به تیم خاص بدهید و این بازی را تمام کنید. چرا وقت همه را می‌گیرید و هواداران را خسته می‌کنید. همین حالا لیگ را تمام کنید و جام را به تیم مدنظرتان بدهید و تمرکزتان را روی آماده سازی و بازی‌های دوستانه تیم ملی بگذارید تا نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم. اگر قانون وجود دارد، باید برای همه وجود داشته باشد. از اول فصل تمام بلاها را سر پرسپولیس آوردند، چون نمی‌خواهند قهرمان شویم و حیف که در چند بازی خودمان هم با از دست دادن امتیازات مفت ، به این اتفاقات کمک کردیم.

 

 

با توجه به بازی‌های باقی مانده و اختلاف امتیازی که وجود دارد، باز هم شانسی برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستی؟

قطعا هنوز هم پرسپولیس شانس دارد. من قبلا هم گفتم که استقلال امتیاز می‌دهد که دیدیدم این اتفاق در بازی مقابل پیکان رخ داد. من شک ندارم که استقلال در این ۶ بازی باز هم امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس اگر خودش بازی‌هایش را ببرد ، قهرمان خواهد شد. باز هم می‌گویم قهرمانی دست پرسپولیس است و بچه‌ها باید همه بازی‌ها را ببرند تا بتوانند قهرمان شوند.

در مورد گروه ایران در جام جهانی چه صحبتی  داری؟

به نظرم گروه خوب و جذابی است. می‌توانست سخت تر از این هم باشد ولی من فکر می‌کنم در مجموع گروه خوبی است و شانس صعود هم داریم. به نظرم تیم ملی فوق العاده‌ای داریم و با یک آماده سازی خوب می‌توانیم به صعود از مرحله گروهی هم امیدوار باشیم.

بعضی‌ها معتقدند که نباید اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد. نظرت در این رابطه چیست؟

به نظرم اسکوچیچ نتایج فوق العاده‌ای با تیم ملی گرفته و حقش است که در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند. با این حال اگر فدراسیون نخواهد با اسکوچیچ ادامه دهد، بهترین گزینه علی دایی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان