//
کدخبر: ۳۵۷۴۲۸ //

سادیو مانه: عبادت کردن به من قدرت می‌دهد

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ مدعی شد عبادت کردن به او قدرتی مضاعف می دهد.

سادیو مانه: عبادت کردن به من قدرت می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

سادیو مانه در سال های اخیر علاوه بر قدرت فوق العاده گلزنی و تمام کنندگی در زمین فوتبال، در انجام امور خیریه به خصوص در کشور خود سنگال سرآمد بوده است. حالا سادیو مانه که اخبرا راهی بایرن مونیخ شده، در مورد اعتقادات مذهبی خود و البته انتقال به این باشگاه با نشریه بیلد مصاحبه کرده است.

سادیو مانه گفت: "روستای من کوچک و با 2000 تا 3000 نفر جمعیت است. امکانات زندگی در آن منطقه کم است، بنابراین من یک بیمارستان و یک مدرسه ساختم. وقتی شما در جایی به دنیا آمدید و بزرگ شدید، فقط می خواهید محبت همه را جبران کنید.

البته من نمی خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم و از آن دسته افراد نیستم که بگویم به کاری که کردم نگاه کنید. من همیشه می خواهم به بهترین شکل به همه افراد کمک کنم و تا جایی که می توانم نیز این اتفاق رخ می دهد.

مذهبی بودن؟ ایمان و اعتقاد برای من همه چیز است. من در خانواده ای بسیار مذهبی بزرگ شدم، تصمیم گرفتم مسلمان باشم و به این تصمبم افتخار می کنم. این موضوع بخشی از وجود من است، من روزی چندین بار عبادت می کنم و این کار به من قدرت می دهد.

انتقال به بایرن مونیخ و جدایی از لیورپول؟ این خبر حقیقت دارد در گذشته نیز تماس و مذاکراتی بین مدیران باشگاه بایرن مونیخ و مدیر برنامه من وجود داشت. بایرن مونیخ همیشه مرا مجذوب خود کرده است و من ای معامله را برد- برد برای هر دو طرف می دانم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان