//
کدخبر: ۳۴۵۰۱۱ //

صلاح و مانه الگوهای خود را معرفی کردند

محمد صلاح و سادیو‌مانه دو ستاره باشگاه لیورپول از الگوی دوران جوانی خود نام بردند.

صلاح و مانه الگوهای خود را معرفی کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

قرار است محمد صلاح و سادیو‌ مانه روز جمعه در دیدار پلی‌آف جام جهانی به مصاف یکدیگر بروند. دیدار بین دو تیم مصر و سنگال که تکرار بازی فینال جام ملت‌های آفریقا خواهد بود؛ جایی که در آن بازی هم‌تیمی‌های سادیو مانه موفق شدند در ضربات پنالتی بر تیم کارلوس کی‌روش غلبه کرد و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

مانه و صلاح اکنون در مصاحبه‌هایی از الگوهای فوتبالی خود نام برده‌اند. مانه در این باره گفت: "من قبلا الحاجی دیوف و رونالدینیو را دوست داشتم؛ مخصوصا رونالدینیو. او گل‌هایی می‌زد که و حرکاتی انجام می‌داد که قبلاً هرگز ندیده بودید. وقتی جوان بودم وانمود می کردم که شبیه او باشم اما هرگز نمی‌توانستم کارهایی که رونالدینیو انجام می‌داد؛ انجام دهم. من هنوز او را دوست دارم. او برای همیشه قهرمان من خواهد بود."

همچنین محمد صلاح دیگر ستاره باشگاه لیورپول نیز در این باره گفت: "من همیشه جادوگران را دوست داشتم. آن بازیکنان منحصر به‌ فردی که می‌توانند کارهایی را انجام دهند که دیگران نمی‌توانند انجام دهند. زمانی که من برای اولین بار وارد فوتبال شدم، زیدان، رونالدو برزیلی و توتی بودند. زمانی که با دوستانم در خیابان بودم دوست داشتم آنها را تماشا کنم و وانمود کنم که مثل آنها هستم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان