//
کدخبر: ۳۵۶۹۸۱ //

تداوم یک بی‌ثباتی/ دفاع چپ؛ پستی که همچنان در پرسپولیس دست به دست می‌شود

سعید آقایی دفاع چپ فصل گذشته پرسپولیس از این تیم جدا شد.

تداوم یک بی‌ثباتی/  دفاع چپ؛ پستی که همچنان در پرسپولیس دست به دست می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید آقایی پس از ۲ فصل بازی در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست. با جدایی آقایی عدم ثبات در پست دفاع چپ پرسپولیس همچنان ادامه خواهد داشت و سرخپوشان در چند فصل اخیر بازیکنان زیادی را در این پست آزمایش کردند و حالا یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد باید حداقل تا زمان بهبود مصدومیت وحید امیری باید دنبال گزینه جدید برای این پست باشد.

فینال آسیا و قهرمانی لیگ برتر بزرگ‌ترین دستاورد آقایی در پرسپولیس

سعید آقایی در ۲ فصل حضور خود در پرسپولیس در تمام رقابت‌ها، ۶۹ بازی به میدان رفت که در این مسابقات 6 پاس گل داد و گلی به ثمر نرساند. هر ۶ پاس گل سعید آقایی در فصل قبل به ثبت رسید و این بازیکن هم در لیگ هم در جام‌حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا گلسازی کرد ولی در این فصل آقایی حتی یک پاس گل هم نداد تا شاید به خاطر این آمار کادر فنی پرسپولیس اصراری به تمدید با این بازیکن نداشت. آقایی همراه با پرسپولیس در لیگ بیستم به قهرمانی رسید و این تیم را در فینال آسیا همراهی کرد.

باز هم تغییر در دفاع چپ

محمد انصاری بیشترین بازی را در پست دفاع چپ در سال‌های اخیر در پرسپولیس انجام داده است. پس از مصدومیت این بازیکن که نهایتاً به جدایی از سرخپوشان انجامید این پست به شدت بی‌ثبات بود و چندین بازیکن در آن آزمایش شدند. انصاری در روزهای تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دید و پس از آن در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم، گل محمدی، گزینه‌های مختلفی را دفاع چپ آزمایش کرد. وحید امیری و محمد نادری ۳ بار در این پست به میدان رفتند. شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه و مهدی ترابی هم سایر بازیکنانی بودند که شانس خود را در این قسمت از زمین امتحان کردند.

در آغاز لیگ بیستم، پرسپولیس، سعید آقایی را به خدمت گرفت و این بازیکن، گرینه اول برای این پست بود و در ۴۰ بازی در لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفت ولی باز هم بازیکنان دیگری در این ۲ دوره در دفاع چپ پرسپولیس بازی کردند. وحید امیری ۱۳ بازی، علی شجاعی ۶ مسابقه و علی نعمتی ۱ بار در دفاع چپ بازی کردند. با جدایی آقایی و شجاعی، پرسپولیس به جز وحید امیری، محمدمهدی احمدی هم برای فصل بعد به خدمت گرفت که قابلیت بازی دراین پست را دارد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار دفاع چپ پرسپولیس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان