//
کدخبر: ۳۰۵۷۴۹ //

غیبت دو مهره کلیدی الوحده مقابل پرسپولیس

با مصدومیت محمد برغش در جریان دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الزوراء، حالا ممکن است او نیز همچون طحون الزعابی این رقابت ها را از دست بدهد.

غیبت دو مهره کلیدی الوحده مقابل پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

روز گذشته بود که نشریه الاتحاد امارات از مصدومیت طحون الزعابی هافبک تیم ملی امارات و باشگاه الوحده خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن 21 ساله به دلیل آسیب دیدگی در دیدار با لاتحاد الکلبا، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است.


مصدومیت الزعابی که در فیفا دی اخیر برای تیم ملی امارات در مقابل هند به میدان رفت، آخرین خبر بد برای الوحده نیست چرا که رسانه دبی اسپورت در خبری اعلام کرد که محمد برغش دیگر بازیکن ملی پوش الوحده به دلیل آسیا دیدگی در جریان دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الزوراء ممکن است رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.


دبی اسپورت نوشته است که کادرفنی الوحده در انتظار گزارشات پزشکی است تا آخرین وضعیت محمد برغش که در پست مدافع راست بازی می کند را بررسی کرده و تصمیم گیری کنند که آیا او را به همراه خود به هند ببرند یا این بازیکن به طور کلی نمی تواند برای الوحده در این رقابت ها به میدان برود.


محمد برغش در جریان هر 4 دیدار تیم ملی امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی برای کشورش به میدان رفت ولی در لیست اخیر فن مارویک، به تیم ملی کشورش دعوت نشد. او یکی از مهره های کلیدی الوحده در لیگ قهرمانان 2019 بود و حالا کادرفنی الوحده به مربیگری هنک تن کاته تا آخرین لحظات منتظر این بازیکن می مانند تا در صورت بهبود، او را در لیست آسیایی خود قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان