//
کدخبر: ۳۵۶۹۴۵ //

خطیبی در بین گزینه‌های تیم صنعت نفت

رسول خطیبی یکی از گزینه های مربیگری تیم صنعت نفت آبادان به شمار می رود. مربی ای که در دو مقطع عملکردش در تیم آلومینیوم اراک قابل دفاع بود.

خطیبی در بین گزینه‌های تیم صنعت نفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 حتی می توان عملکرد رسول خطیبی در تیم آلومینیوم اراک را قابل تحسین دانست به این خاطر که هدایت‌گر این تیم از لیگ یک به لیگ برتر بود و فصل گذشته گام های اصلی صعود این تیم در جام حذفی هم توسط این مربی برداشته شد. هر چند در زمان مربیگری مهدی رحمتی هم آلومینیوم اراک با عبور از سد پرسپولیس توانست شانس حضور در بازی پایانی این مسابقات را پیدا کند.

اما به دنبال خداحافظی علیرضا منصوریان از صنعت نفت آبادان حالا خبر رسیده که رسول خطیبی جزو گزینه های مربیگری این باشگاه به شمار می رود. خبری که از سوی ابراهیم قاسمپور مدیر فنی تیم صنعت نفت آبادان هم تایید شد. البته او تاکید کرد که باشگاه چند گزینه دارد و در روزهای آینده سعی خواهد کرد از بین گزینه ها سرمربی جدید را مشخص کند.

مدیر فنی تیم صنعت نفت آبادان تاکید دارد که هر چه سریعتر باید تکلیف کادر فنی تیم مشخص شود به این خاطر که زمان نقل و انتقالات فرا رسیده و این زمان برای همه تیم ها از جمله صنعت نفت آبادان مهم است. ابراهیم قاسمپور که حضورش در تیم صنعت نفت آبادان با خداحافظی علیرضا منصوریان توام شده حاضر به توضیحی در این باره نیست و می گوید در این باره باید از علیرضا منصوریان سوال شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان