//
کدخبر: ۳۵۶۹۱۳ //
خانزاده دوباره در پیراهن سرخ‌پوشان آذربایجان؛

ورود تراکتور به نقل و انتقالات با مدافع قدیمی

باشگاه تراکتور با جذب مدافع فصل گذشته گل‌گهر رسما وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد.

ورود تراکتور به نقل و انتقالات با مدافع قدیمی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال تراکتور که پس از تصمیم به انتخاب قربان بردیف به‌عنوان سرمربی، مذاکرات خود با بازیکنان مدنظرش را طی روزهای گذشته انجام داده بود، با یک بازیکن که سابقه حضور در تبریز را دارد، قرارداد امضاء کرد.

محمدرضا خانزاده که سال گذشته از تراکتور راهی گل‌گهر شده و در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور داشت، در هفته‌های پایانی فصل تصمیم خود برای جدایی از نماینده سیرجان را گرفته بود که امشب تیم جدیدش را مشخص کرد.

این مدافع ۳۱ ساله و سابق تیم ملی که سابقه حضور در پرسپولیس، فولاد خوزستان، پدیده و الاهلی قطر را هم دارد، پس از اینکه دو فصل برای تراکتور بازی کرد و در خط دفاعی این تیم حضور داشت، سال گذشته برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و جمعا ۱۲ بازی انجام داد و در پایان قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت راهی تراکتور شود.

خانزاده که در لیگ‌های نوزدهم و بیستم بازیکن تراکتور بود و با این تیم هم به قهرمانی در جام حذفی رسید، پس از مذاکرات مثبت با مدیران باشگاه تبریزی، دوباره به این تیم بازگشت و قراردادش را رسمی کرد.

باشگاه تراکتور پیش از این با هیچ بازیکنی به صورت رسمی قرارداد نبسته بود که حالا محمدرضا خانزاده به‌عنوان اولین یار جدید تراکتور معرفی شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان