//
کدخبر: ۳۵۶۸۳۶ //

تکواندو قهرمانی آسیا| حاج‌موسایی و حسینی به مدال نقره رسیدند

نمایندگان ایران در مبارزه پایانی خود در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا با قبول شکست برابر رقیبان به نشان نقره دست پیدا کردند.

تکواندو قهرمانی آسیا| حاج‌موسایی و حسینی به مدال نقره رسیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم تیم ملی کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف «جایسانوف» نماینده ازبکستان رفت و در نهایت 2 بر صفر نتیجه را به این رقیب واگذار کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد. 

حسینی پس از یک دور استراحت «سیویانگ» از چین، «یانگ لای» از ویتنام و «هائوهونگ» از تایلند را شکست داد و به مبارزه پایانی رسیده بود.

 در ادامه مبارزات روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا که در کره جنوبی جریان دارد، مهدی حاج موسایی در وزن 58- کیلوگرم در اولین تجربه آسیایی خود موفق به کسب مدال نقره شد.

وی برای کسب مدال طلای وزن 58- کیلوگرم به مصاف «بائه سئو» از کره جنوبی دارنده نشان طلای 2019 جهان و 2020 آسیا با رنکینگ 16 المپیکی رفت و در نهایت  2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد. حاج موسایی برای رسیدن به دیدار نهایی «مارک خلیفه» از لبنان، «هارون خان» از پاکستان و «اسرایلوف» از ازبکستان با نتایج مشابه 2 بر صفر در راند شماری شکست داده بود.

تیم ملی تکواندو ایران توسط نعمت‌زاده و ولی زاده در بخش بانوان شانس کسب دو طلای دیگر در اوزان 49- و 62- کیلوگرم را دارد.

برای تیم ملی تکواندو ایران تا کنون ناهید کیانی یک طلا، میرهاشم حسینی و مهدی حاج موسایی دو مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز دو مدال برنز کسب کرده‌اند.

بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا از سوم تیرماه با حضور تکواندوکارانی از 34 کشور میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون آغاز شده و تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان